Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Det er oppsatte besøkstider på sykehuset for far, søsken og annen familie. Men hva når man har født? Far er jo selvsagt med, men når kan søsken og besteforeldre komme på besøk? Må de vente til besøkstiden? Hvordan har dere gjort det? Når har søsken fått komme å se babyen for første gang? Anonymous poster hash: 3ee36...cb6
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Her kunne pappa og søsken komme når de ville. (Siesta mellom 12 og 14, om jeg husker rett, men da kunne pappaen være der.) Andre besøkende kom ikke inn på barselavdelingen, alle må ta imot besøk utenfor. Veldig deilig. Anonymous poster hash: 8f66f...69d
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Her kunne pappa og søsken komme når de ville. (Siesta mellom 12 og 14, om jeg husker rett, men da kunne pappaen være der.) Andre besøkende kom ikke inn på barselavdelingen, alle må ta imot besøk utenfor. Veldig deilig. Anonymous poster hash: 8f66f...69d Jeg fødte på natta, og på dagen var storebror i bhg, så han fikk møte baby på ettermiddagen. Anonymous poster hash: 8f66f...69d
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #4 Skrevet 28. oktober 2015 er det noen som har tatt skolebarn ut av skolen en dag for å komme å se babyen? eller er det skikkelig fy? Anonymous poster hash: 3ee36...cb6
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #5 Skrevet 28. oktober 2015 er det noen som har tatt skolebarn ut av skolen en dag for å komme å se babyen? eller er det skikkelig fy? Anonymous poster hash: 3ee36...cb6 Skolebarn bør absolutt ikke tas ut av skolen for å se baby! De kan komme på besøk på ettermiddagen. Anonymous poster hash: 17d02...e19
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #6 Skrevet 28. oktober 2015 De kommer i besøkstiden med mindre man er på familiehotell el. Alternativt må mor og baby komme ut til fellesstuen el. Når man ligger 2-4 stykker på samme rom vil det være utrolig forstyrrende for den/de andre om far og andre barn også skal kunne få være der i flere timer nesten uansett når på dagen. Jeg har forresten fire barn om noen lurer, og ja, det går helt fint for de eldre barna å vente til ettermiddagen, selv skolebarna. Anonymous poster hash: 81508...fbb
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #7 Skrevet 28. oktober 2015 er det noen som har tatt skolebarn ut av skolen en dag for å komme å se babyen? eller er det skikkelig fy? Anonymous poster hash: 3ee36...cb6 Skolebarn bør absolutt ikke tas ut av skolen for å se baby! De kan komme på besøk på ettermiddagen.Anonymous poster hash: 17d02...e19 Hva er så galt med det egentlig? Det er jo en gang i livet de får oppleve det... Anonymous poster hash: 3ee36...cb6
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #8 Skrevet 28. oktober 2015 Sist jeg fødte på Haukeland var det vel 3 timers visittid om dagen for far og søsken. Kl 17-20. Kun far og søsken som fikk lov å være der hele visittiden. Andre (besteforeldre o.l.) fikk komme mellom kl 19-20. Jeg var såpass oppegående at jeg tok i mot besøk i mottaket der med kiosken utenom visittid. Uaktuelt at far skulle vente med å få se baby til kl 17. Jeg ville jo dele baby med han. Dessuten var jeg sliten osv Min baby sov hele tiden, men babyen til hun som jeg lå på rom med skrek i ett og hadde i tillegg problemer med ammingen slik at det var umulig å få hvilt seg. Jeg syntes så synd på henne, førstegangs og helt fortvilt. Der lå hun helt alene. Grein i telefonen med barnefar og talte timer til klokken skulle bli 17. Hun hadde mistet så mye blod at hun måtte ligge i sengen og fikk ikke gå til mottaket slik at hun kunne få besøk utenom visittid. Ikke fikk hun hjelp heller. Helt horribelt. Sånne som henne bør jo bare få enerom. Sikker på at fødselsdepresjonstatistikken hadde gått kraftig ned ved å slutte å presse fire barselkvinner inn på et tomannsrom... Anonymous poster hash: 48e14...3e6
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #9 Skrevet 28. oktober 2015 er det noen som har tatt skolebarn ut av skolen en dag for å komme å se babyen? eller er det skikkelig fy? Anonymous poster hash: 3ee36...cb6 Skolebarn bør absolutt ikke tas ut av skolen for å se baby! De kan komme på besøk på ettermiddagen.Anonymous poster hash: 17d02...e19 Hva er så galt med det egentlig? Det er jo en gang i livet de får oppleve det... Anonymous poster hash: 3ee36...cb6 Tja, noen får jo flere enn bare ett søsken da Det er vel ikke noe farlig ved det, men unødvendig synes jeg. Hvorfor ikke bare vente de få timene ekstra så går ikke skolebarnet glipp av undervisningen? Babyen går jo ingen steder Anonymous poster hash: 81508...fbb
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #10 Skrevet 28. oktober 2015 er det noen som har tatt skolebarn ut av skolen en dag for å komme å se babyen? eller er det skikkelig fy? Anonymous poster hash: 3ee36...cb6 Skolebarn bør absolutt ikke tas ut av skolen for å se baby! De kan komme på besøk på ettermiddagen.Anonymous poster hash: 17d02...e19 Hva er så galt med det egentlig? Det er jo en gang i livet de får oppleve det...Anonymous poster hash: 3ee36...cb6 Tja, noen får jo flere enn bare ett søsken da Det er vel ikke noe farlig ved det, men unødvendig synes jeg. Hvorfor ikke bare vente de få timene ekstra så går ikke skolebarnet glipp av undervisningen? Babyen går jo ingen steder Anonymous poster hash: 81508...fbb Vi skal ikke ha flere etter denne. Synes bare det føles så rart at ikke besteforeldrene skal ta med seg ungene å komme å besøke oss sånn ganske kort tid etter fødselen... Men nå kan det jo hende jeg føder midt på dagen slik at det ikke blir så lenge å vente. Men om jeg føder på kvelden før, så blir det jo nesten et døgn å vente... Anonymous poster hash: 3ee36...cb6
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #11 Skrevet 28. oktober 2015 De kommer i besøkstiden med mindre man er på familiehotell el. Alternativt må mor og baby komme ut til fellesstuen el. Når man ligger 2-4 stykker på samme rom vil det være utrolig forstyrrende for den/de andre om far og andre barn også skal kunne få være der i flere timer nesten uansett når på dagen. Jeg har forresten fire barn om noen lurer, og ja, det går helt fint for de eldre barna å vente til ettermiddagen, selv skolebarna. Anonymous poster hash: 81508...fbb Har aldri tatt imot besøket inne på rommet. Kun på fellesstuen. Men hun jeg bodde på rom sammen med hadde mannen der hele dagen. Slitsomt! Så jeg har ingen planer om å invadere rommet. Med mindre jeg skulle være så heldig å få bo alene. Men det er vel sikkert tvilsomt! Anonymous poster hash: 3ee36...cb6
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #12 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg fødte på kvelden. Storesøster ble hentet litt tidlig av pappaen i bhg dagen derpå og fikk da være med å hente meg og broren hjem ☺️ Det var en veldig fin løsning. Anonymous poster hash: 37b4f...68c
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #13 Skrevet 28. oktober 2015 Her kunne pappa og søsken komme når de ville. (Siesta mellom 12 og 14, om jeg husker rett, men da kunne pappaen være der.) Andre besøkende kom ikke inn på barselavdelingen, alle må ta imot besøk utenfor. Veldig deilig. Anonymous poster hash: 8f66f...69d Jeg fødte på natta, og på dagen var storebror i bhg, så han fikk møte baby på ettermiddagen. Anonymous poster hash: 8f66f...69d Samme her! Anonymous poster hash: 8806f...61f
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #14 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg fødte sent på kvelden, og neste morgen kom storesøster og faren for å hente meg hjem. Anonymous poster hash: aac64...2c9
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #15 Skrevet 28. oktober 2015 Når jeg fikk sistemann var både min datter og stesønn,begge 14 år,med på sykehuset. De fikk fri fra skolen,jeg skulle ha planlagt ks. De ventet på et rom og fikk hilse på babyen en halvtime etter han var født. Da jeg kom på post op var de der alle sammen. De dro etter et par timer. Anonymous poster hash: bf2bb...752
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #16 Skrevet 28. oktober 2015 Har man enerom kan de komme når som helst tror jeg. Gutten min kom med barnevakten neste ettermiddag etter bhg. Anonymous poster hash: 25d35...b5d
❤lille stjerne❤ Skrevet 28. oktober 2015 #17 Skrevet 28. oktober 2015 Søsteren fikk komme og se henne etter cirka 5 timer. Måtte dusje, spise og hvile meg litt først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå