Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Skrive kontrakt med leieboer som skal bo i underetasjen, skrive kontrakten i leiligheten eller ta de med inn i boligen vår? Anonymous poster hash: 9d626...544
Marriet Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Nå når vi fikk leieboer i underetasjen inviterte jeg han opp på kaffe og kontraktskriving. Litt for at han skulle få hilse på barna også
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Alt man skal spørre om! Spiller det noen rolle? Hvis det ikke er møbler i utleiedelen ville jeg tatt det hos deg. Anonymous poster hash: 5819b...899
Mamma_til_2 Skrevet 28. oktober 2015 #4 Skrevet 28. oktober 2015 Gjør det der du vill, jeg skrev kontrakt i banken mens de. Konto ble ordnet.
MarianeA Skrevet 28. oktober 2015 #5 Skrevet 28. oktober 2015 Er du hyggelig og gjestfri så inviterer du leieboer opp til deg på kaffe og kontraktskriving. Så kan dere i tillegg bli bedre kjent. Og om du ikke ønsker dette kan selvsagt kontrakten skrives nede hos leieboer. Du gjør som du vil selvsagt. Tror ikke leietaker forventer verken det ene eller andre.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #6 Skrevet 28. oktober 2015 Hvis du bor et sted der det er like vanskelig å få leie som her, så er alt rundt ett fett for leietaker, så lenge han/hun får underskriften din på papiret. Anonymous poster hash: 3d015...a19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå