Gå til innhold

Apotek i Sverige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg skal til Sverige om et par uker. Vet apotekene i Sverige har billigere varer, og mer reseptfritt enn i Norge.

Hva bør jeg kjøpe med til "hjemmeapoteket"

Anonymous poster hash: 2dc14...747

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper alltid

Ipren (ibux)

Alvedon (paracet)

Plaster

Voltaren

Kjøper vitaminer og kosttilskudd på helsekosten, også mye billigere.

Skrevet

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 2dc14...747

Skrevet

Har du dyr, så ormekur.

Pleier å handle ormekur til hund/katt, reseptfritt i Sverige 👍

Anonymous poster hash: 12631...366

Skrevet

Jeg bryr meg ikke så mye om pris, men kjøper ofte saker jeg syns er litt flaut å kjøpe. Vi bor i en bygd der alle kjenner alle, så da syns jeg det er greit å kunne kjøpe saker som stikkpiller for voksne, avføringsmidler osv. på andre apoteker en vårt lokale.

Anonymous poster hash: f45a7...b57
Skrevet

Jeg kjøper alltid kremer til mitt atopiske barn. Alvedon og ipreen.

Skrevet

Bruker virkelig folk så mye smertestillende ol at pris er av betydning? Her i huset blir sjelden en pakke paracet brukt opp før den går ut på dato, har inntrykk av at det er sånn blant de fleste jeg kjenner til.

Skjønner jo at enkelte har kroniske tilstander som øker bruken, men da får de vel gjerne resept (som gjør det vesentlig billigere)..?

Anonymous poster hash: 6bc9a...1ab

Skrevet

Ipren og/eller Pamol, hostesaft er halv pris på i Sverige (god en med jordbær smak til unger) .

Smertestillende med smak til unger.

Skrevet

Bruker virkelig folk så mye smertestillende ol at pris er av betydning? Her i huset blir sjelden en pakke paracet brukt opp før den går ut på dato, har inntrykk av at det er sånn blant de fleste jeg kjenner til.

Skjønner jo at enkelte har kroniske tilstander som øker bruken, men da får de vel gjerne resept (som gjør det vesentlig billigere)..?Anonymous poster hash: 6bc9a...1ab

En del av oss har barn med kroniske diagnoser, blant annet astma. Disse barna får lett infeksjon og de får følgelig også feber. Paracet og ibux brukes en del, ikke noe vi får på resept.

Anonymous poster hash: 696e1...a45

Skrevet

Ved behov så får en både paracet og ibux på blå resept...

Anonymous poster hash: 65100...09a

Skrevet

Får man kjøpt sterke D-vitaminer i Sverige? 5000iu?

Anonymous poster hash: d5d4f...ba9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...