Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Eier kun denne buksa i hvitt. Liker den egentlig, men den blir fort vid i lår og rundt livmor området på buksa liker den under store gensere. hvor stram skal egentlig buksa sitte når man kjøper den?! Anonymous poster hash: d7f65...e6c
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Så stramt at du så vidt får den på deg Anonymous poster hash: 9e68d...f51
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Veldig mange stretchbukser utvider seg veldig. Ofte må man kjøpe to størrelser mindre enn man pleier. De skal være nesten ubehagelig stramme i butikken Jeg kjøpte nylig en på bik bok. Bruker vanligvis str 29-30 i livet. Jeg måtte ha 26 i livet, sitter som støpt Anonymous poster hash: ccbb7...bba
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #5 Skrevet 28. oktober 2015 Janei, jeg hater det når buksen ikke sitter skikkelig rundt livmoren.. Å gud, jeg måtte bare! Anonymous poster hash: 4f4c9...4e0
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #6 Skrevet 28. oktober 2015 Livmor området??? Anonymous poster hash: ab96e...0d2
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #7 Skrevet 28. oktober 2015 Ja, nei, altså, det letteste er nok å reise tilbake til 1997. Da var det en del hvite bukser til salgs. Anonymous poster hash: 06109...1bd
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #8 Skrevet 28. oktober 2015 acnes hvite jeans Anonymous poster hash: 0b4d1...19a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå