Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Hva gjør jeg? Hun er egentlig ei Ok dame og periodevis har vi det veldig fint på jobb sammen. Men inni mellom bare blir hun utrolig sur, snakker ikke med meg på dagesvis og isolerer seg helt. Det er kun oss to på arbeidsplassen og sjefen min er en tulling, så det er vanskelig å ta det opp med han. Tok opp "problemet" med kollegaen min en gang tidligere, og da var helvete løst. Hun snakket ikke med meg på nesten 3 uker og svarte meg heller ikke når jeg spurte henne om noe eller gav beskjeder.. Jeg blir gal av slik oppførsel! Men hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 3ad8e...1f9
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Lev med det eller finn deg ny jobb. Du kan ikke forandre henne, og det nytter jo tydeligvis ikke å si noe heller. Men må jo være slitsomt for deg. Anonymous poster hash: f3431...4f6
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Bytt jobb Anonymous poster hash: 52fdb...16f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå