Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg har begynt i ny jobb. Elsker virkelig jobben min og ser frem til hver dag. Jeg jobber i ledelsen og den består ikke av så mange. Har fått noen gode venner blant personalet som jeg trives med. Sjefen er også fantastisk og vi har en god tone sammen. Hun er min sjef og. De ansatte kommer lettere til meg en henne og nå vil hun jeg ikke skal være venner med de. Sier det er kun på grunn sv stillingen min. Jeg blir jo usikker men håpte det jo var meg de likte og ikke tittelen min. Kjenner jeg blir litt lei meg og mistenksom og sånn vil jeg ikke ha det. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 318b5...1af
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Høres rart ut at du ikke kan være venner med de. Når de kommer til deg betyr det jo bare at du har fått tilliten deres og at de synes det er lettere å snakke med deg enn med sjefen over. Jeg synes nesten det høres ut som sjefen din er sjalu... En god leder må jo kunne omgås personalet og ha et godt forhold til dem. Tror nok du vil merke om det er deg eller tittelen de liker. Hvis du har en god magefølelse sammen med de, så er det nok fordi de liker deg for den du er. Skal du skape avstand til personalet kan du fort bli oppfattet som snål og snobbete. Jeg ville gitt tilsvar til min sjef at jeg følte det var positivt med å ha en vennskapelig tone med personalet og at jeg syntes det var uproblematisk å være profesjonell i jobbsammenheng. Ved å bli kjent med de ansatte kan man motivere dem, inspirere dem og få dem til å jobbe bedre. Et godt forhold til ledelsen betyr veldig mye for trivselen og ivaretar gjensidig respekt. Anonymous poster hash: 92fe7...cf1
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Takk for et godt svar. HI Anonymous poster hash: 318b5...1af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå