Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Fikk mensen på søndag, og idag er den borte, ingenting. Normalt? Anonymous poster hash: 9b062...2cc
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Hva som er normalt for deg, er det vel bare du som vet? Anonymous poster hash: 0f0d3...301
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Er ikke det normalt at den varer i 7 dager, og ikke 3? Anonymous poster hash: 9b062...2cc
sug lut Skrevet 28. oktober 2015 #4 Skrevet 28. oktober 2015 Noen blør kort, andre blør i ti dager, noen har mens som stopper opp og så begynner igjen, noen ganger kan du få avvik fra det du pleier uten at det er noe galt, und so weiter und so fort.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #5 Skrevet 28. oktober 2015 Når jeg hadde mens så hadde jeg kun to dager dette er noe som kan forandre seg gjennom hele livet Anonymous poster hash: fc5fe...059
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #6 Skrevet 28. oktober 2015 Tusen takk til begge dere over, da kan jeg puste lettet ut Hi Anonymous poster hash: 9b062...2cc
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #7 Skrevet 28. oktober 2015 Om du vanligvis blør i 7 dager er det jo en unormal blødning da, kanskje du er gravid? Anonymous poster hash: c0fcb...409
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå