Gå til innhold

Er dette normalt, hva tror dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mensen på søndag, og idag er den borte, ingenting.

Normalt?

 

Anonymous poster hash: 9b062...2cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva som er normalt for deg, er det vel bare du som vet?

 

Anonymous poster hash: 0f0d3...301

Skrevet

Er ikke det normalt at den varer i 7 dager, og ikke 3?

 

Anonymous poster hash: 9b062...2cc

Skrevet

Noen blør kort, andre blør i ti dager, noen har mens som stopper opp og så begynner igjen, noen ganger kan du få avvik fra det du pleier uten at det er noe galt, und so weiter und so fort.

Skrevet

Når jeg hadde mens så hadde jeg kun to dager :) dette er noe som kan forandre seg gjennom hele livet :)

 

Anonymous poster hash: fc5fe...059

Skrevet

Tusen takk til begge dere over, da kan jeg puste lettet ut :)

Hi

 

Anonymous poster hash: 9b062...2cc

Skrevet

Om du vanligvis blør i 7 dager er det jo en unormal blødning da, kanskje du er gravid?



Anonymous poster hash: c0fcb...409

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...