Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Min veier nå 18 kg, og må ha nytt bilsete. Sitter bakovervendt nå.. Men er der så beltestol han skal over i? Synes han er så liten til det... Vet det finnes seter til 25 kg som kan settes bakover, men egentlig er deg ikke det som plager meg sånn, han kan godt få sitte forover snart, men at han skal sitte fast med bilbeltet virker så uttrykt.. Hva gjør/gjorde dere? - og ja, jeg kjenner til anbefalingene, jeg spør hva dere gjorde;) Anonymous poster hash: d464b...eb7
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Kjøpte Maxi Cosi Mobi. Flott sete som jeg virkelig kan anbefale! 👍👍 Anonymous poster hash: 1581b...ef3
❤lille stjerne❤ Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Min satt bakover til hun kunne bruke beltestol, 4 1/2 år. Bør ikke sitte forover i bilstolseler. Hvis barnet ditt bare er 3 år ville jeg kjøpt bakovervendt til 25 kg. Selvom han er stor for alderen så er han fortsatt bare 3 år i nakken. Hodet er større i forhold til kroppen enn hos en 4-5 åring.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #4 Skrevet 28. oktober 2015 Vi kjøpte nytt bakovervendt da hun nærmet seg 18 kg. Britax multitech. Ønsker at hun skal sitte bakover så lenge som mulig. Hun er lang og tung for alderen, og dette setet var det som vi fant med lengst rygg. Anonymous poster hash: 7019c...f9d
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #5 Skrevet 28. oktober 2015 Takk for svar Anonymous poster hash: d464b...eb7
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #6 Skrevet 28. oktober 2015 Vi byttet til beltestol da han var 3,5. Dro i butikken og trodde vi skulle dra derfra med et plus-sete, men da skuldrene alt da stanget i det øverste trinnet på nakkestøtten ristet betjeningen på hodet og fant frem en beltestol. Det er jo ikke noe magisk som skjer når ungen bikker fire, noen barn er bare store og sterke, da hjelper det lite hva som er anbefalt. Med det sagt ønsker jeg selvsagt å ha barna sikret best mulig, men er man for stor, så er man for stor. Anonymous poster hash: b7368...429
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #7 Skrevet 28. oktober 2015 Min fikk beltestoler da han fylte tre. Tok han med i butikken for å finne bakovervendt som var langt nok i ryggen, det hadde de ikke og de anbefalte beltestol siden han da satt riktig og ikke fikk feilbelastninger på rygg, nakke og skuldre. Anonymous poster hash: fd803...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå