Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 4 åringen spilte Fantorangen på nettbrettet. "- Oi! Julenissen er bare en mann!" Åh? "- Ja se, Fantorangen har på seg nisseklær, han er jo i en nissedrakt! Jeg visste ikke det jeg. Han lurer bare barna han." Jaja.. Tidlig voksen! Anonymous poster hash: 0a06d...71a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Høres ut som fireåringen din tok det fint! Like greit å finne ut av det nå. Sikkert litt mer ydmykende når man ikke skjønner det før man er blitt stor;-) Anonymous poster hash: 99a74...a5a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Trodde først du skrev replikker fra spillet Anonymous poster hash: bd493...41a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #4 Skrevet 28. oktober 2015 Synes det er koselig med litt mystikk jeg. Min jente på 6 år vet selvfølgelig at nissen på kjøpesenteret o.l. er en utkledd mann, men man kan jo aldri vite om den ekte nissen også finnes et sted Anonymous poster hash: 900de...71e
sug lut Skrevet 28. oktober 2015 #5 Skrevet 28. oktober 2015 Vel, om ungen nå tror det er Fantorangen som er inni nisseklærne har hun vel fortsatt en vei å gå.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #6 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg husker jeg "avslørte" nissen mange ganger, men så lenge de voksne ikke innrømte det, så kunne jeg aldri være helt sikker likevel. Syntes det var halve moroa, å spekulere og lete etter tegn på om nissen var ekte eller ikke. Anonymous poster hash: 6c27e...886
TinaK 1990 Skrevet 28. oktober 2015 #7 Skrevet 28. oktober 2015 Vel, om ungen nå tror det er Fantorangen som er inni nisseklærne har hun vel fortsatt en vei å gå. Haha....bra kommentar 😂😂
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #8 Skrevet 28. oktober 2015 Ikke noe problem det vel! Er ikke helt sikker på når vår faktisk skjønte at nissen var utkledt. (tror det var på den alderen - nissen hadde samme klokke som morfar). MEN konseptet nisse gjør er så stas at vi fremdeles har nisse nå 4 år senere! (jeg har prøvd meg med at kanskje nissen ikke har tid til å komme til oss nå som hun har blitt så stor og har fått til svar at det går ikke.) Anonymous poster hash: 20355...dab
Bøø Skrevet 28. oktober 2015 #9 Skrevet 28. oktober 2015 Fantorangen spiser geitebæsj og tisser på Eddie. Så at han avslører sannheten om julenissen er jo ikke akkurat det verste fra den kanten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå