Gå til innhold

Tror dere at Glenn i the walking dead (spoiler)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble spist? Eller tror dere det var han Nicholas de spiste av og at Glenn klarer å komme seg i sikkerhet under søppel containeren?

Jeg tror dessverre han ble drept 😭

Anonymous poster hash: 0d770...691

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det var han Nicholas de spiste, og at Glen lå ganske beskyttet under kroppen hans. 

Har lest rykter om at han er observert på settet, men det kan jo også være flashbacks han har filmet om han faktisk ble spist.

Men altså, jeg tviler på at et menneske hadde klart å løfte hodet for å se innvollene sine bli revet ut og spist, så, det var nok ikke han som ble spist på kamera iallefall.

Anonymous poster hash: 52c5d...2e4
Skrevet

Jeg tror det var han Nicholas de spiste, og at Glen lå ganske beskyttet under kroppen hans.

Har lest rykter om at han er observert på settet, men det kan jo også være flashbacks han har filmet om han faktisk ble spist.

Men altså, jeg tviler på at et menneske hadde klart å løfte hodet for å se innvollene sine bli revet ut og spist, så, det var nok ikke han som ble spist på kamera iallefall.

Det er det jeg håper 😊

Men så er det jo slik at ofte i serier så driter de jo i hva mennesker klarer å ikke klarer i virkeligheten. Så tenker at det godt kan hende han blir spist å ser de gjøre det.

Og hva tenker du om kuttet på rick sin arm? Der han fikk walker blod i. Tror du han må hugge av armen?

Skrevet

Huff, jeg har ventet på at en av hovedkarakterene skulle avlives😒 Men det er jo en ørliten sjanse for at det kanskje ikke er sant..! Mye verre da Beth døde, da var jeg i sorgmodus i flere dager, hadde ikke sett den komme😳

Anonymous poster hash: 64e83...5ad

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg tenker om det.

Leste jo intervjuet hans hvor han sier han regner med å bli drept selv en gang for å holde liv i serien (kanskje han hinter til noe?), også leste jeg noen som mente at dette kuttet i handa bare var et nikk mot serieheftene som tv-serien er basert på, men at det som skjer som følge av dette kuttet i bladene ikke kommer til å skje i tv-serien. Jeg vet ikke hva som skjer i bladene, så aner ikke hva det er snakk om der.

Og nå er han jo omringet av en horde zombier også, i en bil som ikke starter.... Hvordan skal dette gå? :P 

Skrevet

Huff, jeg har ventet på at en av hovedkarakterene skulle avlives Men det er jo en ørliten sjanse for at det kanskje ikke er sant..! Mye verre da Beth døde, da var jeg i sorgmodus i flere dager, hadde ikke sett den komme

Anonymous poster hash: 64e83...5ad

Ja, Beths død var knallhard!

Andrea sin også! Hun var min favoritt! Depper over henne enda :( 

Skrevet

Syns de avliver de som er godest, beth, dale, broren til sasha, hershel, Andrea, han litt tykke brune fyren som var med i de første sesongene og nå kanskje Glenn.

Tar de Darryl kommer jeg aldri til å se på the walking dead igjen!! 😱

Skrevet

Dytter denne litt opp.

Liker heller ikke at Rick begynner å bli som guvernøren 😐

Skrevet

Hvor ser dere nye seseongen??

Anonymous poster hash: 1965d...454
Skrevet

Fox

Anonymous poster hash: 0cba4...7ef

Skrevet

Hvor ser dere nye seseongen??

Anonymous poster hash: 1965d...454

Håper ikke du fikk ødelagt noe da ved å gå inn på denne tråden hvis du ikke har sett den nye sesongen.

Hvem er deres favoritt. Min er darryl 💜 blir helt mo når jeg ser han.

Ellers så liker jeg michonne og Glenn

Skrevet

Kan den sekvensen med Glenn og Nicholas bare være en drøm? At Nicholas ikke har røsket seg ut av tåka, og bare fantaserer om at han skyter deg selv? Aner ikke, men kjenner det er litt for lenge til neste episode :P 

Spennende å se hvem som kommer Rick til unnsetning ;) 

Jeg må nå innrømmer at jeg liker Carol godt, og er spent på hvor lenge Morgan blir værende.  

Anonymous poster hash: 69a6f...52f
Skrevet

Syns de avliver de som er godest, beth, dale, broren til sasha, hershel, Andrea, han litt tykke brune fyren som var med i de første sesongene og nå kanskje Glenn.

Tar de Darryl kommer jeg aldri til å se på the walking dead igjen!! 😱

Enig, blir Daryl borte er det som de skulle laget en 8 sesong av SOA uten Jax.

Anonymous poster hash: c8677...a1d

Skrevet

Syns starten på episoden var så utrolig treig, sa til mannen at nå må det bli litt action snart, gjett om jeg angret på det :(

Håper for guds skyld Carol og Daryl holder seg i live 🙏🏽

Skrevet

Noen som vet når mandagens episode går i reprise?

Skrevet

Vet at de går i reprise flere ganger i helgene ☺

Skrevet

Vet at de går i reprise flere ganger i helgene ☺

Takk, da skal jeg følge med 👍

Skrevet

Kan den sekvensen med Glenn og Nicholas bare være en drøm? At Nicholas ikke har røsket seg ut av tåka, og bare fantaserer om at han skyter deg selv? Aner ikke, men kjenner det er litt for lenge til neste episode :P

Spennende å se hvem som kommer Rick til unnsetning ;)

Jeg må nå innrømmer at jeg liker Carol godt, og er spent på hvor lenge Morgan blir værende.

Anonymous poster hash: 69a6f...52f

Nei, walking dead er ikke en sånn serie som bruker drømmer for å få inn spenning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...