Gå til innhold

Dyne eller pose i vogn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

MÅ man ha vognpose?

Holder det ikke med dyne og tepper?



Anonymous poster hash: c4f5a...360
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er greit med pose. Trenger kun strømpebukse og body i den. Og veldig god å ha når det er 10 minus.

 

Anonymous poster hash: 43611...d2d

Skrevet

Man må ikke, men da ville jeg hatt lammeskinn i bunn av vogna.

 



Anonymous poster hash: 830e1...479
Skrevet

Enig at vognpose er best. Men jeg opplevde en gang at ungen skrek og skrek i vognen når vi var på tur. Han var vel rundt 2-3 måneder og tynt kledd i posen.  Det er ikke gøy å ta opp en tynnkledd baby i kulden. :(  Da måtte jeg løfte opp hele han med posen. Gikk jo det også da. Har vært veldig fornøyd med den ellers. God og varm, og ungen kan ikke sparke den av seg. :)



Anonymous poster hash: 9c235...fd4
Skrevet

Jeg synes det er greit med pose. Trenger kun strømpebukse og body i den. Og veldig god å ha når det er 10 minus.

 

Anonymous poster hash: 43611...d2d

Når det er -10 synes ikke jeg det holder med lun strømpebukse og body...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...