Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Når jeg var på do nå, var det bittelitt rosa slim på toalettpapiret. Kan det være slimproppen som begynner å løsne tro? Syns også det begynner å murre svakt på nedre del av magen. Men så blir jeg litt usikker på om det er jeg som bare innbiller meg ting også! Sist gang fødte jeg ett døgn etter at slimproppen var gått. Men da var mye mer slim/blod, så tydelig at noe var på gang. (Og var i uke 41) Anonymous poster hash: f100b...9d1
Sommerfuggel i magen Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 det var Sånn jeg begynte på en onsdag så smått. Slimproppen kom natt til fredag og barnet ble født søndag. 😊
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg hadde rosa slim under modningen. Anonymous poster hash: 26922...caa
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Når jeg var på do nå, var det bittelitt rosa slim på toalettpapiret. Kan det være slimproppen som begynner å løsne tro? Syns også det begynner å murre svakt på nedre del av magen. Men så blir jeg litt usikker på om det er jeg som bare innbiller meg ting også! Sist gang fødte jeg ett døgn etter at slimproppen var gått. Men da var mye mer slim/blod, så tydelig at noe var på gang. (Og var i uke 41) Anonymous poster hash: f100b...9d1 Fødte en velskapt gutt 10 timer etterpå! 😀💜 Anonymous poster hash: f100b...9d1
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Her var det kun litt blod blandt slimet. Fødte en og en halv dag senere 😊 Anonymous poster hash: 8fff0...649
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Når jeg var på do nå, var det bittelitt rosa slim på toalettpapiret. Kan det være slimproppen som begynner å løsne tro? Syns også det begynner å murre svakt på nedre del av magen. Men så blir jeg litt usikker på om det er jeg som bare innbiller meg ting også! Sist gang fødte jeg ett døgn etter at slimproppen var gått. Men da var mye mer slim/blod, så tydelig at noe var på gang. (Og var i uke 41) Anonymous poster hash: f100b...9d1 Fødte en velskapt gutt 10 timer etterpå! 😀💜 Anonymous poster hash: f100b...9d1 Hilsen HI 😁 Anonymous poster hash: f100b...9d1
Gjest Antarctica Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 Når jeg var på do nå, var det bittelitt rosa slim på toalettpapiret. Kan det være slimproppen som begynner å løsne tro? Syns også det begynner å murre svakt på nedre del av magen. Men så blir jeg litt usikker på om det er jeg som bare innbiller meg ting også! Sist gang fødte jeg ett døgn etter at slimproppen var gått. Men da var mye mer slim/blod, så tydelig at noe var på gang. (Og var i uke 41) Anonymous poster hash: f100b...9d1 Fødte en velskapt gutt 10 timer etterpå! 😀💜 Anonymous poster hash: f100b...9d1 Grattis!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #8 Skrevet 29. oktober 2015 Gratulerer Anonymous poster hash: 1b3b1...0ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå