Gå til innhold

Dere som har sønner:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere ang "hysteriet" i det å ha store peniser? Jeg har lest flere tråder her inne hvor flere har gjort narr av menn med små peniser. Det er visst den ultimate turn-off. Det virker som om menn bør ha minst 14-15 cm, noe som er gjennomsnittet(?) på norske peniser. Dvs at mange menn har mindre enn dette.

Mannen min har ca 10 cm, og jeg synes denne fungerer ypperlig. Men så ser det ut til at jeg er ganske alene om å synes at dette er en grei størrelse. Om mine sønner arver farens, så vil de også da ha "små" peniser. Vil de da måtte regne med å bli avvist av damer kun pga dette?

Anonymous poster hash: 01f9c...a06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er trist at det er så mange kjipe folk der ute generelt, og håper sønnen min kan finne en snill jente som elsker han for den han er, akkurat som mammaen hans gjord e;)

Jeg kan forstå utfordringen med "micropenis", men ellers tror jeg ikke majoriteten er som de her inne

Anonymous poster hash: 69d20...17d

Skrevet

10 cm er jo Ikke så mye å skrive hjem om.

Men ærlig talt, en dame som avviser sønnen din pga penisstørrelse vil du neppe ha som svigerdatter uansett.

Anonymous poster hash: 1dab1...624

Skrevet

Nå er heldigvis ikke dette forumet fasiten på Norge. Tenker det går helt fint med din sønn. Teknikk er like viktig som størrelse. 

Skrevet

Min ene sønn har såkalt mikropenis, den vil neppe bli normalt stor. Jeg er livredd for at dette kommer til å plage ham MYE opp gjennom barndom, tenår og voksenliv. Han kommer sikkert til å bli mobba, og så blir det sikkert vanskelig å få seg dame, siden det er så viktig for folk hvor stor denne kroppsdelen er.

Anonymous poster hash: e094e...65d

Skrevet

Du, jeg og maaaasse med oss drite langstrakt i størrelsen på penis, så lenge den ikke er mikro eller giga. Det ER faktisk viktigere at de vet hvordan de skal ha sex enn at penis er en eller annen minimumsstørrelse!

Selv har jeg fantastisk deilig sex med min mann, som har kanskje i underkant av 15 cm (aldri målt). Kjipeste sexen jeg har hatt med en type er med en som hadde ca 20 cm. Men han var prippen og kjip!! Vondeste sexen jeg har hatt er med en som har drøye 25 cm. Au!!!

Lærer guttene dine å lytte og respektere alle mennesker - også jenter/kjærester! Så blir de gode elskere! Uansett penisstørrelse!! :-P ;-)

Anonymous poster hash: 33697...8bf

Skrevet

Hva tenker dere ang "hysteriet" i det å ha store peniser? Jeg har lest flere tråder her inne hvor flere har gjort narr av menn med små peniser. Det er visst den ultimate turn-off. Det virker som om menn bør ha minst 14-15 cm, noe som er gjennomsnittet(?) på norske peniser. Dvs at mange menn har mindre enn dette.

Mannen min har ca 10 cm, og jeg synes denne fungerer ypperlig. Men så ser det ut til at jeg er ganske alene om å synes at dette er en grei størrelse. Om mine sønner arver farens, så vil de også da ha "små" peniser. Vil de da måtte regne med å bli avvist av damer kun pga dette?

Om dette tema tenker jeg det samme som hvor ofte folk har sex: svarene for ikke noe bilde av hva folk flest syns eller hvor ofte folk flest har sex. Dessuten er det nok mange nepeskrell som tror 10 cm er 17 cm. Som feks meg selv. Jeg aner virkelig ikke hvor lang penis mannen min har. 5 eller 15 slapp -aner ikke. Og erigert har jeg ikke sett den på ukesvis.

Guttene mine ser ut som de har helt vanlige tisser og jeg tror de kommer til å dra masse damer på sjarm og utseende om 15 år (helt objektivt selvsagt) og damene kommer til å tro de har 20 cm som i virkeligheten bare er 10-15, fordi mødrene til damene har fokusert på Restylane og botox og mindre på matematikk i heimen.

Anonymous poster hash: a723b...1a0

Skrevet

Jeg har også følt på dette, da en av mine sønner er født med hypospadi, og slike peniser blir ofte små. Heldigvis for ham var det svak grad, og etter operasjon ser han helt vanlig ut. Jeg tror virkelig ikke de fleste er så overfladiske, og som en over sier; en slik svigerdatter vil du ikke ha uansett.

Anonymous poster hash: 29203...037

Skrevet

Har ikke ofret dette en tanke faktisk.

Og jeg har heller ikke peiling på hvor lang mannen har.

Er det virkelig damer som måler dette?

Skrevet

Nå er vel ikke lengden det mest interessante uansett, men tykkelse har noe å si for følelsen.

En svært liten penis er et seksuelt handicap.

Anonymous poster hash: ef0f4...bbb

Skrevet

Ja, jeg har lest noen tråder her inne. Og jeg synes det er kvalmende hvilket "mannesyn" noen har. Jeg leste en tråd for et år eller to siden som handlet om kleine sexopplevelser eller noe lignende, og det holdt meg unna dette forumet, et forum som hovedsaklig skal handle om barn, i en god stund. Der sto det mye nedlatende om små peniser og i øvrig utrolig mye som bare var kvalmt og utrolig ufølsomt.

Men da kom jeg også frem til at det her inne er en del mennesker som ligger et godt stykke utenfor hva jeg anser som normalt oppegående. Og kommentarer om peniser og slikt har jeg plasser i den kategorien.

Anonymous poster hash: e69f5...3cf

Skrevet

Min ene sønn har såkalt mikropenis, den vil neppe bli normalt stor. Jeg er livredd for at dette kommer til å plage ham MYE opp gjennom barndom, tenår og voksenliv. Han kommer sikkert til å bli mobba, og så blir det sikkert vanskelig å få seg dame, siden det er så viktig for folk hvor stor denne kroppsdelen er.

Hvor gammel er denne sønnen, som ikke engang er ferdig med barndommen og dermed ikke er tenåring?

Skrevet

Min ene sønn har såkalt mikropenis, den vil neppe bli normalt stor. Jeg er livredd for at dette kommer til å plage ham MYE opp gjennom barndom, tenår og voksenliv. Han kommer sikkert til å bli mobba, og så blir det sikkert vanskelig å få seg dame, siden det er så viktig for folk hvor stor denne kroppsdelen er. Anonymous poster hash: e094e...65d

Hvor gammel er denne sønnen, som ikke engang er ferdig med barndommen og dermed ikke er tenåring?

Han er to år.

Skrevet

Bekymrer meg ikke mer over dette enn at dattera mi får små pupper.

Folk har ulike preferanser, det må man bare akseptere. Man kan ikke forvente at alle skal synes man er seksuelt attraktiv, enten man er mann eller kvinne.

Anonymous poster hash: 74cf2...750

Skrevet

Ja, jeg har lest noen tråder her inne. Og jeg synes det er kvalmende hvilket "mannesyn" noen har. Jeg leste en tråd for et år eller to siden som handlet om kleine sexopplevelser eller noe lignende, og det holdt meg unna dette forumet, et forum som hovedsaklig skal handle om barn, i en god stund. Der sto det mye nedlatende om små peniser og i øvrig utrolig mye som bare var kvalmt og utrolig ufølsomt.

Men da kom jeg også frem til at det her inne er en del mennesker som ligger et godt stykke utenfor hva jeg anser som normalt oppegående. Og kommentarer om peniser og slikt har jeg plasser i den kategorien.

Du er jo helt på bærtur!

Hva man tenner på er personlig. Noen liker mørkt hår, andre rødt hår, noen liker små rumper, andre store pupper, for noen er ansiktet viktig, for andre kjønnsorganene.

Jeg personlig har aldri vært tiltrukket av en asiatisk mann, helt uten at det sier noe som helst om mitt intellekt, eller mitt "mannesyn".

Skrevet

Jeg har ikke tenkt så mye på akkurat dette. Gutta mine er herlige gutter, som jeg tror vi få seg hyggelige damer, uavhengig av størrelse på penis. Men om de slekter på sin far har jeg ikke noe å bekymre meg for på dette området.

Anonymous poster hash: 29cd4...8dd

Skrevet

Du er jo helt på bærtur!

Hva man tenner på er personlig. Noen liker mørkt hår, andre rødt hår, noen liker små rumper, andre store pupper, for noen er ansiktet viktig, for andre kjønnsorganene.

Jeg personlig har aldri vært tiltrukket av en asiatisk mann, helt uten at det sier noe som helst om mitt intellekt, eller mitt "mannesyn".

Jeg vil gjerne forsvare henne over deg. Det står ufattelig mye stygt her om menn med små-og mikropeniser. Noen har skrytt av hvordan de har driti ut mannen i senga da de oppdaget hvor lite utstyrt de er. Og det kan ikke sammenliknes med at man ikke er seksuelt tiltrukket av rødhårede.

Hva man tiltrekkes av er individuelt, men man håner likevel ikke folk. On du leter litt i aktivet her vil du finne mange som skriver direkte stygt om menn med små peniser, og det synes jeg vitner om lite i toppen!

Skrevet

Jeg bekymrer meg faktisk.

Har en sønn som har hypospadi, mild grad, men likevel. 

Den er på størrelse med lillebroren på 2 år sin. Han har ikke mikropenis, men er ikke langt unna...

Han er nå 12 år og har begynt å spørre litt om penisstørrelser. Ikke bare skal han slite med at han er delvis omskjært. (Han må jo forklare seg for jevnaldrende hver gang han dusjer offentig) Han må også bekymre seg for størrelsen. Han ser jo at alle andre på hans alder er større enn han.

Det verste av alt er at jeg selv er en av de damene som ikke tenner på bittesmå peniser. 

Jeg trenger ikke en baseballkølle, men det må jo være litt omkrets på den...

Anonymous poster hash: a4902...6a8
Skrevet

Sønnen min har liten penis. Han har alltid hatt det og jeg har vært bekymret for det siden han var baby. Den er ikke micro, men langt mindre enn "alle andres" (som jeg har lagt merke til), og stesønnen min har også kommentert hvor liten tiss han har. Jeg er kjemperedd for at han vil bli mobbet eller få problemer med det når han blir eldre :(

Anonymous poster hash: 84433...7ea

Skrevet

Jeg har ikke lest svarene du har fått, men kan med hånden på hjertet si at den problemstillingen har jeg aldri tenkt over. Det er noen ting mamma rett og slett ikke trenger å blande seg i eller bekymre seg over.

Skrevet

Det er stor forskjell på en mikropenis og en 10 cm penis da...

En mikropenis tenker jeg er en penis på mellom 1-5 cm. Som det kan bli vanskelig å utføre sex med.

Jeg har hatt noen forskjellige størrelser, men aldri mikro da. Men sikkert mellom ca 10-25 cm. Og størrelsen har absolutt ikke avgjørende effekt på hvordan kvaliteten på sexen har vært.

En liten penis trenger ikke ha noen betydning på om han får seg dame eller ikke. Men kan se for meg at det vil bli noe verre med en mikropenis. Men absolutt ikke umulig! Sex kan utføres på mange måter, og ofte lærer disse gutta seg teknikker som kan veie mye opp for litt liten størrelse.

Anonymous poster hash: 5bf24...12e

Skrevet

Ojda, dette kan jeg helt ærlig si at ikke har falt meg inn å verken tenke over eller bekymre meg for. Nå er min mann rimelig velutstyrt da, så muligens derfor jeg ikke har reflektert over dette ;)

Anonymous poster hash: 24a32...33d
Skrevet

Jeg har ikke egentlig tenkt så mye over det, men foreløpig ser det ut som om at sønnene mine har normal str. Mannen min har ikke så stor (vi har ikke barn sammen) å jeg vet hvor mye det plager han enda i voksen alder. Jeg syns det viktigste er hvordan de bruker den, å mannen min er absolutt bedre i senga enn de jeg har hatt sex med som har hatt større.

Anonymous poster hash: 54af6...936

Skrevet

Min mann er godt utstyrt. Mine sønner har begge to hatt veldig små peniser ved fødsel. Den ene måtte få slange opp i penis som nyfødt pga uvi og jeg var sikker på de skulle si han hadde mikropenis...

Heldigvis har de begge to fått normal størrelse ved ... tja... 2-årsalder?

Så jeg forstår bekymringen din.. Jeg var mest redd for mobbing i dusjen osv, siden gutter kan være fæle! Min mann har en kamerat med liten penis, og det er sånn "alle veit". Synes det er ekkelt å vite sånn jeg. Hadde jeg fått et glimt av noens pupper eller penis hadde jeg vel aldri sagt til noen at "Ida har ikke pupper" eller "Morten har liten tiss"...!!! 😳😳🙈

Anonymous poster hash: 4fd5e...e73

Skrevet

Har du prøvd en stor penis før HI? For jeg får følelsen av at du ikke helt vet hva du går glipp av..

Anonymous poster hash: a7f21...40c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...