Gå til innhold

Dessert på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei godtfolk!

Hva pleier dere å ha som dessert etter julematen? Utenom riskrem, da. Yngstemann rundt bordet, utenom vår sønn på 1, er 21. 

Og, er det "normalt" å ha kake? Jeg smakte nylig på Dronningkake, som jeg synes var helt himmelsk! Hadde vært artig med en unnskyldning for å lage den ;)

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fruktcoctail med klementin, banan og hasselnøtt. Sofistikert? Ikkje i det heile tatt. Men tradisjon i min familie.

Skrevet

Fruktcoctail med klementin, banan og hasselnøtt. Sofistikert? Ikkje i det heile tatt. Men tradisjon i min familie.

Sofistikert skal det heller ikke være, er "kun" mine foreldre og brødre og samboer ;)

Skrevet

Det spørs på middagen det. Har dere ribbe, så velger dere noe lett (f.eks. karamelllpudding). Har dere fisk eller kalkun, så passer riskrem bra.

Vi pleier å ha kake og kaffe sammen med pakkebonansaen og da er det vel ofte småkaker som gjelder, men helt sikkert stas med noe annet :)

Skrevet

Det spørs på middagen det. Har dere ribbe, så velger dere noe lett (f.eks. karamelllpudding). Har dere fisk eller kalkun, så passer riskrem bra.

Vi pleier å ha kake og kaffe sammen med pakkebonansaen og da er det vel ofte småkaker som gjelder, men helt sikkert stas med noe annet :)

Vi pleier også å servere noe ved pakkeåpninga, noe lett som forskjellige "slag", tenkte det var her kaka skulle komme inn :) Men vi har også fått noe servert etter middagen, sånn at vi sitter lenge rundt bordet og slapper av,istedet for å rushe gjennom kvelden.

Gøy med tips  :D

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi har karamellpudding og iskake:-)

Og julekaker under pakkeåpning

Skrevet

Multekrem eller riskrem. Og småkaker til kaffen.

Skrevet

Vi har multekrem og karamellpudding

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...