Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Kan jeg fryse ned pikekyss? Tenkte å lage dette i julegaver Noen som har gjort det? Endrer de seg i konsistens? Anonymous poster hash: c3b3e...a5e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Hvorfor skal du fryse dem? De holder seg jo nesten uendelig lenge. Anonymous poster hash: e60e4...9ce
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Oppbevar dem i kakeboks i 100 år.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Nei, ikke fryses. Oppbevares i tett boks. Anonymous poster hash: 953b0...9d3
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 Så hvis jeg lager dem i november så varer de til jul? Det hadde jo vært enda enklere Anonymous poster hash: c3b3e...a5e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #6 Skrevet 27. oktober 2015 Så hvis jeg lager dem i november så varer de til jul? Det hadde jo vært enda enklere Anonymous poster hash: c3b3e...a5e Og til neste jul, hvis du oppbevarer dem i lufttett boks. Anonymous poster hash: 0d7a0...d89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå