Gå til innhold

Hva har dere med til mat på seinvakt?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva har dere med dere til mat på en seinvakt?

Anonymous poster hash: c01f2...093

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lager middag sammen med beboerne på jobb. Ellers pleier ja ha med en gresk yoghurt eller den der 14 havregryn med rista nøtter. Legger ofte igjen en smørost tube og knekkebrødpakke...

Anonymous poster hash: f237d...b23

Skrevet

Da jeg jobbet i hjemmesykepleien hadde jeg som regel en ferdigmiddag fra fjordland/toro, eller rester fra middagen dagen føre. Men nå som jeg jobber på sykehjem blir det til at vi spiser sammen med de eldre når de har kveldsmat (har ikke "pause" på kveldsvakt), så da blir det enten et par skiver eller rester fra deres middag som de har hatt tidligere på dagen :)

Anonymous poster hash: 72892...302
Skrevet

Takker for svar :) min første seinvakt har jeg om 2 dager :P

Skrevet

Jobber til senest 20 siden jobben stenger da. Har ost og smør i kjøleskapet så stikker som regel i matbutikken og kjøper rundstykker. Middag spiser jeg etter jobb da :)

Anonymous poster hash: d2194...d8a
Skrevet

Fjordland e.l.

Anonymous poster hash: 17163...b9a

Skrevet

Middagsrestar er kjekt. Kjøper av og til fjordland. Lagar av og til ein omelett om eg ikkje har anna. Må ha noko slags middag.

Skrevet

Flere som vil svare 😊😀?

Skrevet

Middagsrester eller type Fjordland. Jobbet til kl 22.30. Hadde jeg sluttet feks i 20-tiden hadde det kanskje holdt med brødskiver, salat etc.

Skrevet

Spiser restene av middagen pasientene har hatt før på dagen. Evt. kveldsmat sammen med de.

Skrevet

Jobber i hjemmesykepleien og er ferdig 22.30. Så lunsjen min på senvakt er vanligvis varm mat og da vanligvis fjordland, toro ferdigmiddager eller burger :) 

Anonymous poster hash: d9175...699

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...