Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Barnet mitt på 2,5år startet med oppkast på søndag som fortsatte også på mandagen. Det var visst en mild variant, for det ga seg gradvis i løpet av dagen, og han hadde siste oppkast på kvelden ca kl 18.00. I dag har han ikke vist noe tegn til oppkast, har løpt rundt og lekt som vanlig, og vært i veldig fin form. Eneste tegnet på at alt ikke er som det skal, er at han nesten ikke har spist noe. Har også drukket lite, har ikke hatt lyst på. Så nå ved legging satt han på fanget mitt mens vi leste bok, han skravlet mens han "lekte" med smokken i munnen og plutselig kom det opp litt gulp/oppkast. Hvordan skal jeg tolke dette? Har uansett tenkt til å ha han hjemme i morgen på grunn av 48timers regelen, men hva med torsdag? Må jeg regne 48 timer fra i kveld? Anonymous poster hash: c66a6...45e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Tror kanskje jeg ville sett det litt an. Men det er ikke uvanlig å ha opphold i 1 - 2 fdager før man kaster opp/har diare igjen Anonymous poster hash: 4e583...005
TPK Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Hvis han er fin i morgen ville jeg sendt ham i bhg torsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå