Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Vi har et barn på 5 år der det både frå vår side, og fra barnehagens side mistenkes at det kan være noe utover et høyt aktivitetsnivå. Han samarbeider dårlig med andre barn, han lager enten lyd, eller er i bevegelse. Han springer i stedet for å gå. Han er veldig impulsiv, og blir fort veldig sint. Han er sta, og gir seg aldri. Samlingsstund og barnekor er bare å glemme. Han klarer ikke å sitte stille, og han jobber hele tiden med å snike seg til noe annet, og helst må han plukke på andre barn, eller prøve å få de til å le... På den andre siden så er han veldig flink til å sitte stille å perle, tegne, bygge med lego, leke med kitt, ipad ol, så sånn sett er det ikke problemer med konsentrasjonen. Han er en veldig kosete gutt, og han kommer flere ganger for dagen og gir klem. Han elsker godnatthistorie i sengen, selv om han har gjort flere triks og akrobatikk under lesestunden.. Vi har hatt flere møter med PPT og barnehagen. Jeg kjenner at jeg er veldig sliten, og jeg gruer meg til skolestart som nærmer seg veldig.. Er det noen som har tanker, råd eller erfaringer å dele? Anonymous poster hash: a5137...6d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå