Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Skal gi bilder av barna og en god rødvin til besteforeldre som har alt og ikne vil ha noe. Hvilken bør jeg da velge ? Liker ikke vin selv Anonymous poster hash: 6f524...7b4
Hjertersmå Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Drakk en knallgod rødvin i helga, en Rioja vin - mener den het Marques de Riscal et eller annet 😊🍷
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Amarone eller Chateau neuf de Pape. Anonymous poster hash: 933a0...2b2
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Amarone er safe, "alle" liker det Anonymous poster hash: f6fb5...30a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 Amarone er en god og kraftig vin, men Ripasso er også ett godt alternativ. Eventuelt en skikkelig god champagne som de kan ha til nyttårsaften😊 Anonymous poster hash: 1cfbb...523
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #6 Skrevet 27. oktober 2015 Chateau Neuf de Pape er en god vin, kvalitet for pengene. Hilsen en som har bodd 10 år i Paris. Anonymous poster hash: d3f05...48b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #7 Skrevet 27. oktober 2015 Takk for gode tips ! Nå skal jeg nok finne en som faller i smak:) Anonymous poster hash: 4b48a...161
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå