Gå til innhold

"Fin" rødvin til julegave.. Tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gi bilder av barna og en god rødvin til besteforeldre som har alt og ikne vil ha noe. Hvilken bør jeg da velge ? Liker ikke vin selv

 

Anonymous poster hash: 6f524...7b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drakk en knallgod rødvin i helga, en Rioja vin - mener den het Marques de Riscal et eller annet 😊🍷

Skrevet

Amarone eller Chateau neuf de Pape.

 

Anonymous poster hash: 933a0...2b2

Skrevet

Amarone er safe, "alle" liker det ;)

 

Anonymous poster hash: f6fb5...30a

Skrevet

Amarone er en god og kraftig vin, men Ripasso er også ett godt alternativ.

Eventuelt en skikkelig god champagne som de kan ha til nyttårsaften😊

 

Anonymous poster hash: 1cfbb...523

Skrevet

Chateau Neuf de Pape er en god vin, kvalitet for pengene. Hilsen en som har bodd 10 år i Paris.

 

Anonymous poster hash: d3f05...48b

Skrevet

Takk for gode tips ! Nå skal jeg nok finne en som faller i smak:)

 

Anonymous poster hash: 4b48a...161

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...