Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Har sendt en melding, men den er ikke levert selv om vedkommende er pålogget? Hvorfor det? Anonymous poster hash: ea816...226
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 1. Er mld kort kan den leses uten å gå inn på den, jeg gjør det av og til Ikke alltid jeg gidder å svare. 2. Personen er logget på på pc, men er egentlig ikke på face Anonymous poster hash: ee617...10e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 1. Er mld kort kan den leses uten å gå inn på den, jeg gjør det av og til Ikke alltid jeg gidder å svare. 2. Personen er logget på på pc, men er egentlig ikke på face Anonymous poster hash: ee617...10e Ja, vet man kan lese den uten å åpne den, men da må den være levert Nå er den bare sendt Og jeg trodde meldingene kom inn (på telefon) selv om man ikke er inne på fb? Det er ikke et stort problem, jeg ville bare ha svar på noe jeg spurte han om Litt utålmodig Anonymous poster hash: ea816...226
Miss Chocolate Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Ikke alle som har messenger på telefonen, så de må sjekke meldinger på en PC.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 Ikke alle som har messenger på telefonen, så de må sjekke meldinger på en PC. Det er sant, men jeg vet at han har det på telefonen Anonymous poster hash: ea816...226
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #6 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg har messenger på Tlf, men har slått av varsler. Og mld blir ikke merket som lest/ levert om han ikke klikker seg inn på den. Anonymous poster hash: ee617...10e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå