Gå til innhold

Et spm om chaten på fb :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sendt en melding, men den er ikke levert selv om vedkommende er pålogget? Hvorfor det? :P

 

Anonymous poster hash: ea816...226

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Er mld kort kan den leses uten å gå inn på den, jeg gjør det av og til :)

Ikke alltid jeg gidder å svare.

 

2. Personen er logget på på pc, men er egentlig ikke på face

 

 

 

Anonymous poster hash: ee617...10e

Skrevet

1. Er mld kort kan den leses uten å gå inn på den, jeg gjør det av og til :)

Ikke alltid jeg gidder å svare.

 

2. Personen er logget på på pc, men er egentlig ikke på face

 

 

 

Anonymous poster hash: ee617...10e

Ja, vet man kan lese den uten å åpne den, men da må den være levert :P Nå er den bare sendt :)

 

Og jeg trodde meldingene kom inn (på telefon) selv om man ikke er inne på fb? :)

 

Det er ikke et stort problem, jeg ville bare ha svar på noe jeg spurte han om :P Litt utålmodig ;)

 

Anonymous poster hash: ea816...226

Skrevet

Ikke alle som har messenger på telefonen, så de må sjekke meldinger på en PC.

Skrevet

Ikke alle som har messenger på telefonen, så de må sjekke meldinger på en PC.

Det er sant, men jeg vet at han har det på telefonen :) 

 

Anonymous poster hash: ea816...226

Skrevet

Jeg har messenger på Tlf, men har slått av varsler.

Og mld blir ikke merket som lest/ levert om han ikke klikker seg inn på den.

 

Anonymous poster hash: ee617...10e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...