Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Vi har nettopp fått dette her hvor jeg bor. Jeg kjører til bussterminalen og tar buss innover til jobb hver dag. For å få parkeringsoblat må man ha gyldig, aktivert busskort (periodekort). Denne oblatbilletten skrives ut fra billettautomat etter at man har fått sktivert busskortet sitt på bussen for en ny periode. Ser oblatet er gyldig tre dager etter at periodekortet går ut, sånn at man skal få tid til å aktivere på nytt når dette går ut rett før en helg for eks. Problemet kommer jo i forbindele med ferie og lengre friperioder. Hvordan gjør man det da? Jeg tar aldri buss annet enn til og fra jobb. Da vil jo den første dagen etter lengre fri, når jeg går på bussen og får aktivert kortet for en ny periode, være en dag jeg må parkere uten gyldig oblat. Da er jo parkeringsvaktene der med en gang. Det har florert med parkeringsgebyr etter at de startet med dette ser jeg. Får ikke aktivert kortet på annen måte enn på bussen, og oblat får jeg jo bare ut etter at kortet er aktivert. Regner med dette er et problem andre steder også. Hvordan løser dere dette?? Anonymous poster hash: 56e2a...2b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå