Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg har bmi på 29, så bør ikke spise snop og usunn mat. Men er jeg f.eks på vei hjem fra jobb (jobber 14,5 t skift), og er trøtt og sliten, får jeg veldig lyst til å stoppe og kjøpe meg noe å spise på bensinstasjon el butikk. Ofte orker jeg ikke, eller føler meg ufresh og orker ikke treffe på kjentfolk, så jeg dropper det. MEN da får jeg masse tanker om at jeg burde stoppe og kjøpe noe. Som om det skulle være en bra ting. Hjernen min burde jo tenke "flott, kcal spart!". Ikke føle nederlag fordi jeg droppet å stoppe....!!? Anonymous poster hash: 99c25...0cc
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg tenker helt likt og har bmi på 21 om det hjelper... Anonymous poster hash: a3d33...6a1
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Det er vel mest lavt blodsukker som snakker. Ta deg en frukt eller noe før du går fra jobb, ha noe i bilen, og bestem deg for at fra nå av stopper du ikke bare for å kjøpe en ting. Du handler bare på faste dager og med liste. Anonymous poster hash: e4159...815
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå