Gå til innhold

Kjærlighets tema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mann over 30. Ei som jobber noen ganger der jeg jobber har jeg hatt inntrykk en stund har vært interessert imeg. Jeg er blitt interessert selv etter flere måneder. Og da gjør jeg som sikkert mange snoker på fb etter info, noe som kanskje er tåpelig, men frister. Etter jeg begynte å tenke på henne veldig mye starter jeg å små snakke med henne. Utifra min sosiale intelligens virker det som hun liker meg, utifra kroppspråk, rødmer, virker flau. Jeg føler jeg har falt hardt for henne som det heter, mest pga det jeg også ser på fb av bilder og interesser, og det et ikke av babe/hot/sexy grad, men mer omvedt. Hun virker så jordnær. Det eg spesielt stemmen og måten hun snakker på som er så snilt. Det er det som gjør meg så interessert. Men så dessverre har jeg fått vite hun er i et forhold som antakeligvis har vart i mange år. Når jeg fant det ut ble jeg bokstaveligtalt syk. Og da tenkte jeg at jeg må ha virkelig falt foe henne.

Det jeg kanskje ønsker svar på er, har jeg tolket henne helt feil, bør jeg holde meg unna, eller om jeg har rett at hun liker meg og er i et forhold allikavel fortsette å "prøve meg" på henne det heter?

Anonymous poster hash: 97e87...aab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun har type så bare la det være. Kan godt hende hun liker deg, men det burde jo ikke skje no mere enn det. Du kan gjøre ting veldig tungt for henne.Slå heller til om hun skulle bli singel 😉

Anonymous poster hash: 9cba7...4b0

Gjest Antarctica
Skrevet

Ta rede på om hun er i et forhold så du vet det helt sikkert? Hvis hun er opptatt er det dårlig stil å prøve seg.

Skrevet

Det er umulig å vite om hun bare rett og slett er hyggelig mot deg enn om hun er interessert utifra det du skriver.

Hvis du klarer å fortsette å være normalt hyggelig mot henne uten å være klam, så er det helt sikkert den beste fremgangsmåten enten hun skulle bli singel i fremtiden eller ikke.

Skrevet

Det er umulig å vite om hun bare rett og slett er hyggelig mot deg enn om hun er interessert utifra det du skriver.

Hvis du klarer å fortsette å være normalt hyggelig mot henne uten å være klam, så er det helt sikkert den beste fremgangsmåten enten hun skulle bli singel i fremtiden eller ikke.

ja det er vel best å glemme det, ignorere henne. Jeg misforstår også, hun er sikkert bare hyggelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...