Gå til innhold

Reiseseng - Phil & Teds eller Baby Bjørn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bestemt oss for baby bjørn, men har mulighet til å kjøpe Phil & Teds på halv pris, så nå lurer jeg på om det er et godt kjøp :) hjelp!

Anonymous poster hash: a2d4a...bd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

207311.jpeg

Vet det ikke er det du spør om, men har du sett denne reisesengen, Inovi Cocoon? Den syns jeg er så genial! liten og lett. Slipper at ungen ligger laaaaangt nedi der ett sted. :P

Skrevet

Hadde bestemt oss for baby bjørn, men har mulighet til å kjøpe Phil & Teds på halv pris, så nå lurer jeg på om det er et godt kjøp :) hjelp!

Anonymous poster hash: a2d4a...bd7

Phil og Teds er veldig kronglete å slå opp. 😊

Anonymous poster hash: e2102...c46

Skrevet

Jeg har brukt phil and teds i mange år på flere barn. Den er litt kronglete å få opp, men den er genial. Har tatt den med overalt, på telttur, på lavvotur, lite hotellrom... Føttene kan plasseres på en slik måte at man for plass til sengen selv om det er trangt. Min treåring bruker den enda ved behov! Hun elsker å ligge i den for hun har egen inngang:)

Anonymous poster hash: 5aeb5...8e5

Skrevet

207311.jpeg

Vet det ikke er det du spør om, men har du sett denne reisesengen, Inovi Cocoon? Den syns jeg er så genial! liten og lett. Slipper at ungen ligger laaaaangt nedi der ett sted. :P

Hvordan er denne til større barn da ? Ser ikke for meg en 1-åring oppi her. 

Anonymous poster hash: 7affa...8eb

Skrevet

207311.jpeg

Hvordan er denne til større barn da ? Ser ikke for meg en 1-åring oppi her. 

Anonymous poster hash: 7affa...8eb

Den er anbefalt opp til 6 måneder (Til barnet kan sitte oppe selv, eller klatre ut) og 10 kg grense.

Så er jo ikke så lenge man har den da.. Men noe jeg ergra meg mest over da eldstemann var liten, var den dumme reisesenga som var så dyp at jeg nesten ikke rakk ned til ungen. Og jeg greide aldri å legge han i sovende tilstand, ned i sengen uten å vekke han. Hadde jeg vist om denne sengen da, hadde jeg vært så glad! Så derfor jeg ville nevne denne, i tilfelle HI eller noen andre hadde samme erfaring som meg. :)

Skrevet

Baby Bjørn!

Dyr, men helt super. Lett å bære og enkel å slå opp!

Skrevet

Jeg har brukt phil and teds i mange år på flere barn. Den er litt kronglete å få opp, men den er genial. Har tatt den med overalt, på telttur, på lavvotur, lite hotellrom... Føttene kan plasseres på en slik måte at man for plass til sengen selv om det er trangt. Min treåring bruker den enda ved behov! Hun elsker å ligge i den for hun har egen inngang:)

Enig! Den er utrolig lett og smal når den er pakket sammen. Den slås jo ikke bare ut som andre, men det går raskt å sette den opp når man har gjort det noen ganger.

Skrevet

Enig! Den er utrolig lett og smal når den er pakket sammen. Den slås jo ikke bare ut som andre, men det går raskt å sette den opp når man har gjort det noen ganger.

Tusen takk, begge to! :)

Anonymous poster hash: efd17...652

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...