Gå til innhold

20 mnd mellom søsken...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...trenger vi da søskenvogn? De har i tillegg et eldre søsken (5 år). Erfaringer og tips?

 

Anonymous poster hash: b525a...f7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hatt det.

2 år og 3 mnd mellom mine. Eldstemann var en aktiv krabat som lett kunne stikke fra meg når vi var ute,(hadde vært lite vits med ståbrett) så syns det var greit med en vogn å feste han i når jeg var ute med de alene.



Anonymous poster hash: 3cfb8...b3d
Skrevet

Vi hadde en TFK søskenvogn, ble mye brukt. Gikk til og fra bhg med den, på tur i helgene etc.. eldste er kjempe glad i vogn, så for oss var det ett "must"..

 

Anonymous poster hash: 7e4e5...8e7

Skrevet

Ok. Hmm, da må vi vel kjøpe enda en vogn da! Noen anbefalinger? Vil gjerne ha muligheten til å ha barna (ihvertfall minste) vendt mot meg og gidder ikke bruke 10000 på ny vogn. Har to gode vogner pluss reisetrille fra før ;)

 

Anonymous poster hash: b525a...f7a

Skrevet

Vi har 22 mnd mellom våre. Har aldri hatt behov for søskenvogn, men hvis vi skulle gått til og fra barnehagen daglig kunne det nok vært greit.



Anonymous poster hash: 43440...969
Skrevet

Det tror jeg absolutt kan være lurt.

Jeg venter nr to i jamuar og det blir 2 år og 9 mnd mellom våre. Vi har ikke tenkt å kjøpe søskenvogn men jeg må si jeg er spent på om det egentlig hadde vært lurt. Men det er mest fordi jeg ønsker å ha mulighet til å gå tur med dem alene og trille til og fra bhg.

Håper søskenbrett holder!

 

Anonymous poster hash: 56e8b...f41

Skrevet

Det tror jeg absolutt kan være lurt.

Jeg venter nr to i jamuar og det blir 2 år og 9 mnd mellom våre. Vi har ikke tenkt å kjøpe søskenvogn men jeg må si jeg er spent på om det egentlig hadde vært lurt. Men det er mest fordi jeg ønsker å ha mulighet til å gå tur med dem alene og trille til og fra bhg.

Håper søskenbrett holder!

 

Anonymous poster hash: 56e8b...f41

Vi har 2 år og 9 mnd mellom våre (siste født i juli.) vi valgte å bruke søskenbrett, det fungerte kjempebra for oss. Penger spart og storesøster følte seg ekstra stor :)

 

 

Anonymous poster hash: 64281...c4e

Skrevet

Det tror jeg absolutt kan være lurt.

Jeg venter nr to i jamuar og det blir 2 år og 9 mnd mellom våre. Vi har ikke tenkt å kjøpe søskenvogn men jeg må si jeg er spent på om det egentlig hadde vært lurt. Men det er mest fordi jeg ønsker å ha mulighet til å gå tur med dem alene og trille til og fra bhg.

Håper søskenbrett holder!

 

Anonymous poster hash: 56e8b...f41

Vi har 2 år og 9 mnd mellom våre (siste født i juli.) vi valgte å bruke søskenbrett, det fungerte kjempebra for oss. Penger spart og storesøster følte seg ekstra stor :)

 

 

Anonymous poster hash: 64281...c4e

Skrevet

 

Vi har 22 mnd mellom våre. Har aldri hatt behov for søskenvogn, men hvis vi skulle gått til og fra barnehagen daglig kunne det nok vært greit.

 

Anonymous poster hash: 43440...969

Ja, vi er daglig ute og går til/fra bhg, butikken, tur etc... Så da tenker jeg vel at det egentlig må til. Har jo godt bæretøy dog...

 

Anonymous poster hash: b525a...f7a

Skrevet

21 mnd mellom mine, og det var et must. Særlig når jeg skulle legge se begge to til å sove. De sov ute, og jeg kunne ikke la den ene være inne alene mens jeg trillet den andre i søvn. Samt til og fra barnehagen og lengre turer ellers. Kjøpte TFK Twinner Twist. Utrolig enkel å trille.

Skrevet

21 mnd mellom jentene mine og vi hadde det ikke, savnet det aldri heller.

 

De få anledningene vi trengte det var vi to voksne og hadde med en liten trille til eldste, som på 17.mai og i dyreparken.

 

Hjemme i permisjon hadde jeg god tid og eldse ville gå selv. Til og fra barnehagen hadde jeg med ståbrett i tilfelle, men hun brukte det uhyre sjelden. Når permisjonen var over (var hjemme noen måneder ekstra i påvente av barnehageplass) hadde eldste akkurat fylt 3 år og satt aldri i vogn lenger.

 

Anonymous poster hash: 9848f...0be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...