Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 ...trenger vi da søskenvogn? De har i tillegg et eldre søsken (5 år). Erfaringer og tips? Anonymous poster hash: b525a...f7a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg ville hatt det. 2 år og 3 mnd mellom mine. Eldstemann var en aktiv krabat som lett kunne stikke fra meg når vi var ute,(hadde vært lite vits med ståbrett) så syns det var greit med en vogn å feste han i når jeg var ute med de alene. Anonymous poster hash: 3cfb8...b3d
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Vi hadde en TFK søskenvogn, ble mye brukt. Gikk til og fra bhg med den, på tur i helgene etc.. eldste er kjempe glad i vogn, så for oss var det ett "must".. Anonymous poster hash: 7e4e5...8e7
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Ok. Hmm, da må vi vel kjøpe enda en vogn da! Noen anbefalinger? Vil gjerne ha muligheten til å ha barna (ihvertfall minste) vendt mot meg og gidder ikke bruke 10000 på ny vogn. Har to gode vogner pluss reisetrille fra før Anonymous poster hash: b525a...f7a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 Vi har 22 mnd mellom våre. Har aldri hatt behov for søskenvogn, men hvis vi skulle gått til og fra barnehagen daglig kunne det nok vært greit. Anonymous poster hash: 43440...969
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #6 Skrevet 27. oktober 2015 Det tror jeg absolutt kan være lurt. Jeg venter nr to i jamuar og det blir 2 år og 9 mnd mellom våre. Vi har ikke tenkt å kjøpe søskenvogn men jeg må si jeg er spent på om det egentlig hadde vært lurt. Men det er mest fordi jeg ønsker å ha mulighet til å gå tur med dem alene og trille til og fra bhg. Håper søskenbrett holder! Anonymous poster hash: 56e8b...f41
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #7 Skrevet 27. oktober 2015 Det tror jeg absolutt kan være lurt. Jeg venter nr to i jamuar og det blir 2 år og 9 mnd mellom våre. Vi har ikke tenkt å kjøpe søskenvogn men jeg må si jeg er spent på om det egentlig hadde vært lurt. Men det er mest fordi jeg ønsker å ha mulighet til å gå tur med dem alene og trille til og fra bhg. Håper søskenbrett holder! Anonymous poster hash: 56e8b...f41 Vi har 2 år og 9 mnd mellom våre (siste født i juli.) vi valgte å bruke søskenbrett, det fungerte kjempebra for oss. Penger spart og storesøster følte seg ekstra stor Anonymous poster hash: 64281...c4e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #8 Skrevet 27. oktober 2015 Det tror jeg absolutt kan være lurt. Jeg venter nr to i jamuar og det blir 2 år og 9 mnd mellom våre. Vi har ikke tenkt å kjøpe søskenvogn men jeg må si jeg er spent på om det egentlig hadde vært lurt. Men det er mest fordi jeg ønsker å ha mulighet til å gå tur med dem alene og trille til og fra bhg. Håper søskenbrett holder! Anonymous poster hash: 56e8b...f41 Vi har 2 år og 9 mnd mellom våre (siste født i juli.) vi valgte å bruke søskenbrett, det fungerte kjempebra for oss. Penger spart og storesøster følte seg ekstra stor Anonymous poster hash: 64281...c4e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #9 Skrevet 27. oktober 2015 Vi har 22 mnd mellom våre. Har aldri hatt behov for søskenvogn, men hvis vi skulle gått til og fra barnehagen daglig kunne det nok vært greit. Anonymous poster hash: 43440...969 Ja, vi er daglig ute og går til/fra bhg, butikken, tur etc... Så da tenker jeg vel at det egentlig må til. Har jo godt bæretøy dog... Anonymous poster hash: b525a...f7a
SuperFries Skrevet 27. oktober 2015 #10 Skrevet 27. oktober 2015 21 mnd mellom mine, og det var et must. Særlig når jeg skulle legge se begge to til å sove. De sov ute, og jeg kunne ikke la den ene være inne alene mens jeg trillet den andre i søvn. Samt til og fra barnehagen og lengre turer ellers. Kjøpte TFK Twinner Twist. Utrolig enkel å trille.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #11 Skrevet 27. oktober 2015 21 mnd mellom jentene mine og vi hadde det ikke, savnet det aldri heller. De få anledningene vi trengte det var vi to voksne og hadde med en liten trille til eldste, som på 17.mai og i dyreparken. Hjemme i permisjon hadde jeg god tid og eldse ville gå selv. Til og fra barnehagen hadde jeg med ståbrett i tilfelle, men hun brukte det uhyre sjelden. Når permisjonen var over (var hjemme noen måneder ekstra i påvente av barnehageplass) hadde eldste akkurat fylt 3 år og satt aldri i vogn lenger. Anonymous poster hash: 9848f...0be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå