Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Satt ved siden av to unge jenter (ca 18 år) på bussen i går. Den ene var helt naturlig sminket og ganske søt. Venninnen derimot: lange, falske negler med rosa glitter på, falske øyenvipper og resytilan i leppene (skikkelig duckface) og ekstremt brun i fjeset. Jeg kan ikke fatte at hun virkelig synes at det er pent? Så mye fake på en ung og i utgangspunktet pen jente. Er motebildet så forvrengt? Hilsen gamla i midten av 30-årene. Anonymous poster hash: a49e3...71a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Helt enig med deg! Mye har skjedd siden jeg var i den alderen ser jeg, og jeg må si jeg gruer meg til jenta vår blir så gammel. Det finnes jo ikke fint med disse ekstremt fake-fake øyenvippene, fake hår, fake negler og tonnevis med sminke. Får lyst å gå bort å riste i dem og prøve å få inn i hodene deres at de må nyte å være unge og naturlig pene og slutte å sjule seg bak alt dette fake greiene. Hilsen gamla i slutten av 30-årene Anonymous poster hash: 3ecb3...355
TPK Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Enig! Men jeg har faktisk en på jobben som doller seg sånn ogaå. Hun er rundt 30. Falske øyenvipper, falske negler, kort-kort skjørt, platinablondt hår... Det er bare merkelig. Og hun har en jobb med ansvar og lederansvar, innen økonomi. Endret 27. oktober 2015 av TPK
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Det ser harry, billig og horete ut. Skjønner ikke at de vil seg selv så vondt. Anonymous poster hash: 54a96...334
Gjest Antarctica Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 Veldig forskjellig hvordan de unge takler dette. Jeg har elever i den alderen (16-19) og de færreste er så utspjåka. De fleste bruker glattejern i håret og sminker seg litt, men ikke ekstremt.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #6 Skrevet 27. oktober 2015 Enig i at det ikke er pent, men denne gamla i begynnelsen av 30 årene har en datter på 15 som sminker seg som hun vil, men tar i mot tips. For et år siden så det forferdelig ut. Kullsort rundt øynene og foundation som ikke matchet. Tilbød henne å ta henne med ut og kjøpe "dyr" sminke om hun kastet det hun hadde. Så det gjorde vi og nå sminker hun seg moderat og har lært mye om sminke av hun som sminket henne i butikken vi var. Og i tillegg blir hun flinkere og flinkere. Lar foreldre barna ture på med hva de selv vil ha, så lærer de det aldri Anonymous poster hash: 6a2d5...aea
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #7 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg fikk ikke lov å gå ut av huset med sminke på..når jeg var 15. Måtte pent vaske av meg alt. Så jo helt jævlig ut(ser jeg i ettertid!) Så TAKK til mine foreldre som hadde vett nok til å stoppe meg, selv om jeg hatet de i en periode Anonymous poster hash: db7fe...6fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå