Gå til innhold

Vaksinere - i dag gav jeg opp "Kampen"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle 3 barna mine begynte på vaksinasjonsprogrammet i dag. Kjenner det er med blandende følelser. Barna er fra 3 til 11 år. Kommer til å bli noen besøk til helsestasjon frem over, men HS viser forståelse og er hyggelig med oss, så dette skal vi klare. Trodde aldri jeg skulle komme til dette punktet, men føler verden er blitt så liten, at jeg ikke tør å la de gå uten vaksiner lenger. 

Anonymous poster hash: 6f6f8...1a9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det holder jeg med deg i, sykdommer som vi har klart å utrydde i Norge pga god vaksineoppslutning kan fort komme tilbake nå som menneskene reiser fra land til land og ikke minst den vestlige verden har glemt hvor grusomme mange av disse sykdommene var så de velger å ikke vaksinere barna sine.... Vaksiner er viktig!

Mine barn har fått vaksinene sine hele veien, men jeg har aldri latt de sette to vaksiner om gangen. En vaksine i hvert lår på en baby skjønner jeg ikke, om barnet da blir sykt etterpå aner man jo ikke hvilken vaksine de har reagert på. Og hvorfor utsette det unge immunforsvaret for to vaksiner om gangen?

Jeg har heller gått litt oftere til helsestasjonen enn andre og bare tatt en vaksine om gangen.

Anonymous poster hash: 4cafd...bbc
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Gratulerer! Velkommen til "the dark side" :hoho:

Du vil se at det slett ikke er så ille her, faktisk er det den beste plassen å være ;)

Skrevet

Så fint at du ikke lar det bli en prinsippsak og istedet gjør det du mener er best for barna dine. Og bra du blir godt møtt på helsestasjonen!

Anonymous poster hash: 56e7e...d50

Skrevet

Må si jeg er overrasket hvor lett det gikk på helsestasjon. Ikke 3-åringen gråt en gang. Tror dette er verst for mitt eget ego. På en måte må jeg innrømme for meg selv at jeg tok feil, selv om jeg er fornøyd med at barna mine har sluppet å ta vaksinene som babyer. Uansett, dette har jeg tenkt lenge på, og endelig fått hull på det. Kjenner at det skal bli godt når vi er ferdige og er ajour med vaksineprogrammet. 

Anonymous poster hash: 8a4c3...8dd
Gjest Antarctica
Skrevet

Må si jeg er overrasket hvor lett det gikk på helsestasjon. Ikke 3-åringen gråt en gang. Tror dette er verst for mitt eget ego. På en måte må jeg innrømme for meg selv at jeg tok feil, selv om jeg er fornøyd med at barna mine har sluppet å ta vaksinene som babyer. Uansett, dette har jeg tenkt lenge på, og endelig fått hull på det. Kjenner at det skal bli godt når vi er ferdige og er ajour med vaksineprogrammet.

Anonymous poster hash: 8a4c3...8dd

Godt å høre, og sikkert godt for deg etterhvert; å kunne føle deg trygg.

Skrevet

Så flott at du har tatt ett viktig og riktig valg ☺

Skrevet

Troll!

Anonymous poster hash: b5280...639

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...