Gå til innhold

50 % av alle ekteskap ender i skilsmisse.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner 11 som har giftet seg. Av disse er 6 skilt...

Skal jeg ta med samboere vet jeg ikke, gidder ikke tenke :P

Anonymous poster hash: ae3e4...00c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange er det som gifter seg nå da, kontra for 20 år siden? Statistikken blir rimelig uinteressant siden samboerskap nå er så og si likestilt med det å være gift. I hverfall når det er felles barn involvert....

Anonymous poster hash: 08545...559
Skrevet

Regner jeg gifte og samboere med felles barn vil jeg tro at 50% er omtrent riktig.... Desverre.

Anonymous poster hash: 08545...559
Skrevet

Har flere bekjente i 30 årene som giftet seg, men ble skilt kort tid etterpå. Noen av dem med barn også.

Tenker nok at enkelte er litt kjappe med og gifte seg, noen forsøker å gifte seg for å berge forholdet.

Vi giftet oss etter mer enn 10 år som samboere. Hadde to barn. Giftet oss når vi følte at vi var klare. Vi føler begge at vi ikke kan leve uten hverandre. Vi er en familie. Familie forlater ikke hverandre. Vi har hatt mange tøffe tider, men kommet oss styrket gjennom dem. Føles som ingenting kan rive oss fra hverandre.

Man skal aldri si aldri, men jeg føler nok at vi har gode odds for at ekteskapet skal vare, statistikken til tross :)

Anonymous poster hash: c4e9a...2b3

Skrevet

Er det sånn i din omgangskrets?

Det er ikke sånn her...

Anonymous poster hash: 03d8a...4d9

Vet 90tallet at du fremdeles har skilsmissestatistikken deres? Kanskje på tide å levere den tilbake?

Anonymous poster hash: 062f5...a9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...