Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Kan dere kjenne at det gnistrer I kroppen? Anonymous poster hash: 60233...84e
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Får sommefugler i magen bare han ser bort på meg å smiler,eller om han kommer borti hånden min med ett uhell.. Herlig følese at jeg endelig klarer å bli forelsket igjen Anonymous poster hash: cae56...c35
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Husker følelsen Utrolig deilig og ille på samme tid. Anonymous poster hash: 64792...050
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Er der nå, og det er alt på en gang. Bare han stryker på huden min, går det ilninger gjennom hele meg. Da han ser på meg, så får jeg sommerfugler, samtidig som en veldig god følelse. Da vi ikke er sammen savner jeg han så det nesten gjør vondt. Jeg har dager jeg blir livredd for å miste han. Da jeg er sammen med han, så har jeg det fantastisk, og hver eneste bekymring forsvinner. Anonymous poster hash: a7e01...f4f
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Det er både godt og vondt! Har liksom ingen kontroll på eget hode eller kropp lengre😂Nå har vi snart vært sammen et år, men det kjennes like mye "berg og dalbane" ennå i kroppen ❤Dvs, det har roet seg på en måte, da vi er tryggere og mer kjent Anonymous poster hash: e7df7...d38
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #6 Skrevet 27. oktober 2015 Ja, det er helt merkelig hvilke fysiske reaksjoner forelskelse gjør med kroppen.. Bare en beskjed i innboksen kan fremkalle disse "støtene". Jeg er avstandsforelsket i en jeg vet jeg ikke kan få. En lidelse.. Jeg lever for den timen i uken jeg får se han og prat litt med han.. Anonymous poster hash: 02782...4ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå