Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Hadde vanlig menstruasjon 2. August, og sluttet på P-piller. 28. August fikk jeg en liten blødning på 3 dager mot normalt 5-6 dager. Ny liten blødning 11. September på 3 dager. Nå er jeg gravid, men veldig i tvil..... Fikk ikke gravidsymptomer før i begynnelsen av oktober.... Hva tror dere? Og får jeg tidlig ul pga ustabil mens tror dere? Anonymous poster hash: e1df3...1d0
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg vil tro den første mini-mensen var en festeblødning. Prøv en test med ukeindukator :-) Vil tro du får tidlig UL ja. Det er vesentlig forskjell på august og oktober ift termin... Lykke til :-) Og gratulerer med spire i magen :-) Anonymous poster hash: f5abf...dca
Plutselig_gravid Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Hadde tatt utgangspunkt i 2. August. Du kan spørre legen din om han kan henvise deg til tidlig ul, så er det opp til sykehuset om de vil ta deg inn. Kan være litt ventetid når det ikke haster veldig . Evt.kan du bestille ul selv privat
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Du får ikke automatisk tidlig ul fordi du ikke er sikker på termin. Jeg hadde ingen anelse på termin, terminen ble fastsatt på OUL. Anonymous poster hash: 1ff20...d4a
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Takk Er egentlig mentalt innstilt på å regne fra siste blødning, får litt panikk om jeg snart er ferdig med første trimester uten nesten å være klar over det. 😳 Må til lege, men har ikke mulighet før neste uke. Her jeg bor er det ikke privat ul. Funker ukesindikator når man er forbi 6. Uke? Anonymous poster hash: 490d1...3b4
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 Du får ikke automatisk tidlig ul fordi du ikke er sikker på termin. Jeg hadde ingen anelse på termin, terminen ble fastsatt på OUL. Anonymous poster hash: 1ff20...d4a Om man ikke har peiling så får man selvfølgelig tidlig ultralyd, ellers så aner man jo ikke når man skal ha OUL en gang! Til hi, jeg var nettopp gjennom det samme. Eller jeg har ikke hatt mensen siden mai, trodde jeg hadde eggløsning i slutten av august, tok test i midten av september. Dro til lege for noe annet noen uker senere, fikk henvisning til tidlig ultralyd med en gang og uten tvil. Skal på ultralyd om noen uker nå og får en foreløpig termin frem til OUL. Anonymous poster hash: d3ce2...a30
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Nei, det får man ikke! At du var heldig, betyr ikke at det er vanlig... Anonymous poster hash: 69b03...568
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #8 Skrevet 27. oktober 2015 Du får ikke automatisk tidlig ul fordi du ikke er sikker på termin. Jeg hadde ingen anelse på termin, terminen ble fastsatt på OUL. Anonymous poster hash: 1ff20...d4a Om man ikke har peiling så får man selvfølgelig tidlig ultralyd, ellers så aner man jo ikke når man skal ha OUL en gang! Til hi, jeg var nettopp gjennom det samme. Eller jeg har ikke hatt mensen siden mai, trodde jeg hadde eggløsning i slutten av august, tok test i midten av september. Dro til lege for noe annet noen uker senere, fikk henvisning til tidlig ultralyd med en gang og uten tvil. Skal på ultralyd om noen uker nå og får en foreløpig termin frem til OUL. Anonymous poster hash: d3ce2...a30 Nei, det er ingen automatikk i det. Anonymous poster hash: 1ff20...d4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå