Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 De to siste syklusene har jeg fått en liten blødning, brun utflod, 3 dager etter mensen siste dag. Altså jeg har blødning i 5 dager, ganske kraftig, så bom stopp i tre dager, så kommer denne lille blødningen. Noen som vet hva det kan være? Er prøver om det skulle ha noe å bety:-) Anonymous poster hash: e611b...b14
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har det på samme måte. Aner ikke hvorfor det blir sånn. Var hos en gyn som mente at det ikke hadde noen betydning for prøvingen, men jeg er neimen ikke sikker. Anonymous poster hash: b4a05...7fa
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg håper virkelig ikke at det har noe å si:-) jeg har stabil syklus iallefall om det betyr noe:-) men kan det ha med eggløsning å gjøre ? At den er rundt hjørnet? Anonymous poster hash: e611b...b14
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg håper virkelig ikke at det har noe å si:-) jeg har stabil syklus iallefall om det betyr noe:-) men kan det ha med eggløsning å gjøre ? At den er rundt hjørnet? Anonymous poster hash: e611b...b14 Hos meg er det veldig mørkt, brunt... jeg tror det er noe igjen av mensen som kommer litt sent. Noen ganger får jeg en bitteliten blødning rundt el, og den er lyserosa. Så for meg så er nok ikke den brune blødningen i sammenheng med el. Men jeg tror jeg må ta enda en tur til gyn, for det bekymrer meg veldig. 😞😞 Anonymous poster hash: b4a05...7fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå