Gå til innhold

Er vi de eneste som ikke feirer Halloween?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke noe imot det da, men 5-åringen sier at han ikke liker det for det er så skummelt. Kunne tatt meg en tur i nabolaget med ham, men han vil nå ikke det så. Skal ha ei skål med godteri tilgjengelig om noen banker på, så får han dele ut i stede.

Flere som oss?

Anonymous poster hash: 66109...bd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde ikke før poden begynte på skolen

Anonymous poster hash: c0e4a...59d

Skrevet

Nei. Ingen her vi bor som feirer halloween noe sånn utenom de som bruker det som en anledning til å ha fest.. er ingen barn som går "trick or treat."

Anonymous poster hash: 3e448...ce4

Skrevet

Vi gjør det samme som dere, har en 4-åring. Ser kanskje en film sammen, med litt popcorn og godteri til, det holder i massevis.

Anonymous poster hash: 43fc6...f62
Skrevet

Har ikke noe imot det da, men 5-åringen sier at han ikke liker det for det er så skummelt. Kunne tatt meg en tur i nabolaget med ham, men han vil nå ikke det så. Skal ha ei skål med godteri tilgjengelig om noen banker på, så får han dele ut i stede.

Flere som oss?

Anonymous poster hash: 66109...bd9

Du har jo små barn da...mine visste ikke hva Halloween var i bhg alder.

Er vel ikke noe å stresse med? Vare vent til skolestart og litt eldre....da kommer det.

Anonymous poster hash: 4b2a2...2e3

Skrevet

Vi feirer ikke, han er for liten ennå.

Skrevet

Gjorde det ikke før eldste gikk i 3.klasse eller noe sånt. Dvs fire år siden. De fleste på den kristne skolen til barna feirer ikke halloween.

Anonymous poster hash: 9d085...858

Skrevet

Gjorde det ikke før eldste gikk i 3.klasse eller noe sånt. Dvs fire år siden. De fleste på den kristne skolen til barna feirer ikke halloween.

De feirer vel HalloVenn de, sikkert.

Anonymous poster hash: 00d08...0d2

Skrevet

De feirer vel HalloVenn de, sikkert.

Anonymous poster hash: 00d08...0d2

Ja.

Skrevet

Jeg skrur av utelysene og kobler fra ringeklokka enn så lenge. Hyggelig med Halloween for de små, men føler ikke for å reise meg tusen ganger fra sofaen som høygravid... Igrunn greit det fins noen regler med lys og lignende, mye hyggeligere for ungene å ringe på hos folk som ønsker besøk!

Anonymous poster hash: fce9b...b2d

Skrevet

Dere er jo med og feirer når der lar ytterlysene stå på og gir ut snop til ungene...

Anonymous poster hash: 79f3e...fba

Skrevet

Vi gjør ikke det. Syns ingenting om det...

Anonymous poster hash: ef9b7...af4

Skrevet

ingen i nabolaget her som feirer det

Anonymous poster hash: b0c92...bcd
Skrevet

Feirer og feirer... Jeg lager ikke fest, men ungene går i gata med de andre

Anonymous poster hash: afd66...64e

Skrevet

For meg blir det som å ikke feire bursdag eller juleaften. Her vi bor er det en del av det sosiale i bygda, og barna elsker det. Hyggelig med noe kjekt i en ellers mørk årstid.

Anonymous poster hash: 5075f...706
Skrevet

Her slukker vi lysene og hãper ingen ringer på så barna våkner.

Når barna blir litt eldre og evnt viser interesse selv blir vi selvfølgelig med en runde i nabolaget, men vi kommer nok aldri til å ta initiativ før de evnt gjør det selv.

Jeg jobber i bhg og snakket med barna på avdelingen om dette i går (en som fortalte at hun skulle være heks på halloween og flere lurte på hva det var), og det var kun omgrent en tredjedel av barna som hadde hørt om halloween. (3-5 år).

Anonymous poster hash: 40676...f54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...