Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har lyst å kjøpe en julegave til avdelingen til sønnen min,han går på storbarnsavdeling. Tenker at det blir veldig dyrt om jeg skal kjøpe en gave hver til alle ansatte,så satser på å kjøpe en gave til avdelingen i stedet. Jeg vurderer å kjøpe boken " pippi har juletrefest" jeg tenkte det kunne være koselig med en bok om jul,å det står at boken passer fra 3-6 år. Er det er grei gave? eller bør jeg finne på noe annet? Tenkte eventuelt å gi boken,en pose med twist/konfekt også ett julekort. Tar også gjerne imot andre forslag til hva jeg kan kjøpe til avdelingen som er ikke altfor dyrt,om denne gaven var helt teit Anonymous poster hash: 00898...d1a
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Super gave ! ta gjerne twist å. Så kan de voksne kose seg i pausen før jul Anonymous poster hash: ecf88...b2e
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 link til boken : https://www.tanum.no/_barn-og-ungdom/3---5-%C3%A5r/pippi-har-juletrefest-astrid-lindgren-9788202395278 Ja blir enten twist eller konfekt itellegg til boken eventuelt Anonymous poster hash: 00898...d1a
me_87 Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Nå jobber ikke jeg i barnehage da men syns uansett det ser ut som en veldig koselig gave å gi til avdelingen Endret 26. oktober 2015 av me_87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå