Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 ?????❤️ Anonymous poster hash: 1f831...bc6
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har tatt bussen en time hver vei kun for å kjøpe Cars julestrømpe og Cars nisselue som småen hadde sååå lyst på til desember. Anonymous poster hash: d0682...833
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har vært ute å laget en refleksløype for eldste og naboen her.. De lurte på hvorfor man måtte ha refleks og de ville på eventyr.. Veldig moro. For meg selv har jeg kjøpt god sjokolade som nytes til farmen i stillhet Anonymous poster hash: 2a303...2d0
MammantilNurket Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Herr Sønn og jeg har vært hjemme alene i ettermiddag. Vi har laget søtpotetsuppe sammen. Han elsker å stå på krakk på kjøkkenet sammen med meg og kokkelere Vi har spist middag sammen med levende lys, lest en haug bøker og sunget alle sangene han liker mange ganger. Jeg har kost meg med opptak av "MasterChef" og Cola Zero. Bra dag!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Lagt bort alt av elektroniske duppedingser nesten hele ettermiddagen, slik at barnet har hatt min fulle oppmerksomhet. Var på kafe etter barnehage sammen med en del folk hvor han fikk is, fikk dra på butikken etterpå å kjøpe seg noe godt(nøtter og pepperkaker), dro i lekebutikken og så litt, og avsluttet med å lese bok og synge sammen på sengekanten. Tror han har hatt en koselig dag i dag:) Anonymous poster hash: ef9bd...166
Gjest Sommerfuggel Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har begynt å lage og montere opp Halloweendekorasjonene, til barnas store glede For min egen del; en halv daim og et glass cola zero
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 For sønnen min har jeg laget favorittmiddag, spilt Nintendo med ham, begynt forberedelser til Halloween, tent lys og sett første del av 71 grader nord sammen, varmet ferskt brød til ham med brunost på til kvelds etter trening og bakt ost og skinkehorn til ham nå etter han har lagt seg! Det er nemlig det aller aller beste han vet. Og ja, fønet under dynen da han la seg så det skulle bli godt og varmt:-) For meg: Tok en time hos ei god venninne imens han var på fotballtrening. Og nå beina høyt og lys overalt.
mamma'n til 2 :) Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har tatt bussen en time hver vei kun for å kjøpe Cars julestrømpe og Cars nisselue som småen hadde sååå lyst på til desember. Anonymous poster hash: d0682...833 Hvor kjøpte du det? Det hadde min knert elsket! :-)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 Vi har ikke gjort noe spesielt, bare vært sammen. Gjort husarbeid sammen, gjort lekser og spilt musikk. Så har vi kost oss med jordbær og fløte. En koselig dag Anonymous poster hash: b04cb...ccb
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #10 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har tatt bussen en time hver vei kun for å kjøpe Cars julestrømpe og Cars nisselue som småen hadde sååå lyst på til desember. Anonymous poster hash: d0682...833 Hvor kjøpte du det? Det hadde min knert elsket! :-) Vi kjøpte den på Ringo PLUSS butikk De selges dessverre ikke i nettbutikken. Her er bildet av det: Anonymous poster hash: d0682...833
mamma'n til 2 :) Skrevet 26. oktober 2015 #11 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har tatt bussen en time hver vei kun for å kjøpe Cars julestrømpe og Cars nisselue som småen hadde sååå lyst på til desember. Anonymous poster hash: d0682...833 Hvor kjøpte du det?Det hadde min knert elsket! :-) Vi kjøpte den på Ringo PLUSS butikk De selges dessverre ikke i nettbutikken. Her er bildet av det: cars julestrømpe.jpg Anonymous poster hash: d0682...833 Ååå,også Elsa i tillegg da! Jeg hadde blitt dronninga over alle dronninger for barna mine, hadde jeg fått tak i disse! Takk for tipset :-)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #12 Skrevet 26. oktober 2015 I dar har jeg tørket spy og bæsj til den store gullmedaljen. Trøstet en liten syk gutt. Ikke gjort så mye for meg selv i dag. Anonymous poster hash: a3ef6...07d
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #13 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har tatt bussen en time hver vei kun for å kjøpe Cars julestrømpe og Cars nisselue som småen hadde sååå lyst på til desember. Anonymous poster hash: d0682...833 Hvor kjøpte du det?Det hadde min knert elsket! :-) Vi kjøpte den på Ringo PLUSS butikk De selges dessverre ikke i nettbutikken. Her er bildet av det: cars julestrømpe.jpg Anonymous poster hash: d0682...833 Ååå,også Elsa i tillegg da! Jeg hadde blitt dronninga over alle dronninger for barna mine, hadde jeg fått tak i disse! Takk for tipset :-) Om du bor i Bergen så selges de hvertfall her Men får håpe de selges i alle Ringo Pluss butikker så du får taki det du trenger Syns det var litt stive priser da men vet at småen blir overlykkelig Betalte 100 kr for julestrømpen og 100 kr for nisseluen. Anonymous poster hash: d0682...833
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #14 Skrevet 26. oktober 2015 I dar har jeg tørket spy og bæsj til den store gullmedaljen. Trøstet en liten syk gutt. Ikke gjort så mye for meg selv i dag. Anonymous poster hash: a3ef6...07d Da har du hvertfall gjort en stor innsats for sønnen din Vet hvor viktig mamma er for min sønn når han er syk Anonymous poster hash: d0682...833
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #15 Skrevet 26. oktober 2015 I dar har jeg tørket spy og bæsj til den store gullmedaljen. Trøstet en liten syk gutt. Ikke gjort så mye for meg selv i dag. Anonymous poster hash: a3ef6...07d Jeg har også tørket spy til den store gullmedaljen i dag.... Har også lekt med gutten min og kost og trøstet litt. Nå sover han, og jeg sitter med et glass vin. Anonymous poster hash: 03906...0fa
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #16 Skrevet 26. oktober 2015 Meg selv: yoga Barna: laget frokost og matpakker uten å være sur. Dusjet et par av dem. Vasket klær. Så dem bare i morges, for har jobbet sent i dag. Anonymous poster hash: a6ad7...581
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #17 Skrevet 26. oktober 2015 Meg selv: yoga Barna: laget frokost og matpakker uten å være sur. Dusjet et par av dem. Vasket klær. Så dem bare i morges, for har jobbet sent i dag. Anonymous poster hash: a6ad7...581 Haha, leste gjennom nå og syns selv at jeg hørtes ut som en sur bitch. Saken er at vi hadde en ganske fin morgen i dag, uten krangling og bråk slik det ofte blir😊 Anonymous poster hash: a6ad7...581
mamma'n til 2 :) Skrevet 26. oktober 2015 #18 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har tatt bussen en time hver vei kun for å kjøpe Cars julestrømpe og Cars nisselue som småen hadde sååå lyst på til desember. Anonymous poster hash: d0682...833 Hvor kjøpte du det?Det hadde min knert elsket! :-) Vi kjøpte den på Ringo PLUSS butikk De selges dessverre ikke i nettbutikken. Her er bildet av det: cars julestrømpe.jpg Anonymous poster hash: d0682...833 Ååå,også Elsa i tillegg da! Jeg hadde blitt dronninga over alle dronninger for barna mine, hadde jeg fått tak i disse! Takk for tipset :-) Om du bor i Bergen så selges de hvertfall her Men får håpe de selges i alle Ringo Pluss butikker så du får taki det du trenger Syns det var litt stive priser da men vet at småen blir overlykkelig Betalte 100 kr for julestrømpen og 100 kr for nisseluen. Anonymous poster hash: d0682...833 Bor langt fra Bergen desverre. Men har 3 ringobutikker i nærheten, så skal ringe dem og høre :-) Oi,ja,det var litt stive priser. Da får der holde med ei strømpe til hver. Nisseluer har de i bøttevis fra før :-P
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #19 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har tatt bussen en time hver vei kun for å kjøpe Cars julestrømpe og Cars nisselue som småen hadde sååå lyst på til desember. Anonymous poster hash: d0682...833 Hvor kjøpte du det?Det hadde min knert elsket! :-) Vi kjøpte den på Ringo PLUSS butikk De selges dessverre ikke i nettbutikken. Her er bildet av det: cars julestrømpe.jpg Anonymous poster hash: d0682...833 Ååå,også Elsa i tillegg da! Jeg hadde blitt dronninga over alle dronninger for barna mine, hadde jeg fått tak i disse! Takk for tipset :-)Om du bor i Bergen så selges de hvertfall her Men får håpe de selges i alle Ringo Pluss butikker så du får taki det du trenger Syns det var litt stive priser da men vet at småen blir overlykkelig Betalte 100 kr for julestrømpen og 100 kr for nisseluen. Anonymous poster hash: d0682...833 Bor langt fra Bergen desverre. Men har 3 ringobutikker i nærheten, så skal ringe dem og høre :-) Oi,ja,det var litt stive priser. Da får der holde med ei strømpe til hver. Nisseluer har de i bøttevis fra før :-P Får håpe du får taki Anonymous poster hash: d0682...833
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #20 Skrevet 26. oktober 2015 Har gjort fint lite for sønnen min i dag egentlig. Laget frokost og sendt ham i barnehagen, samt laget kveldsmat og lagt ham. Han var med en venn hjem fra barnehagen, så vi har ikke sett hverandre så mye i dag. For meg selv har jeg slappet av med pc og tv. Anonymous poster hash: 31339...f16
Sommerfuggel i magen Skrevet 26. oktober 2015 #21 Skrevet 26. oktober 2015 For meg selv har jeg vært rugekasse på sofaen og passet på at lille i magen har det bra. Må være i ro pga fare for tidlig fødsel. For barnet mitt har jeg lest favorittboka og spist kveldsmat sammen. Har ikke hatt energi til mer dessverre😔
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #22 Skrevet 26. oktober 2015 For sønnen min: sett på favorittfilmen hans og kosa på sofaen, han er fem år, men heldigvis ikke for stor til å ligge på fanget mitt . Vært på tur hvor han fikk bestemme hvor vi skulle gå og hva vi skulle gjøre (ble overraskende sliten). Så har vi lest favorittboka For meg selv: lært meg ny koreografi, malt videre på et bilde jeg holder på med og spist sjokolade Anonymous poster hash: ca80c...81e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå