Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Mannen mener man kan ta ut vannoppsamlingsdunken og tømme denne mens maskinen går - med vått tøy i. Jeg mener man bør skru av maskina først, da jeg tenker det kan komme flukt utenfor beholderen - inne i maskina. Google hadde ikke noe svar. Hva tror du? Anonymous poster hash: 6dab3...9ae
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Hva er greia egentlig? Må han tømme den når trommelen er på? Anonymous poster hash: 7590b...ecb
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Nja, vi har en snart 15 år gammel tørke Askim. Mannen tømmer aldri denne, jeg gjør det hele tiden. Jeg tømmer denne midt i programmet, det har funket i 15 år. Anonymous poster hash: facb8...5ce
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Askim=maskin Anonymous poster hash: facb8...5ce
the amazing spidermamma Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg tror du har rett. Hvorfor MÅ han på død og liv tømme mens den kjører? Hvor gjør tørketrommelen av vannet hvis beholderen ikke er der?
Gjest Minnieropptatt Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 Det er vel ikke sånn at maskinen slipper ut vann i beholderen hele tiden. Det gjør ihvertfall ikke vår. Så om jeg har glemt å tømme den før jeg satte på tørking, tar jeg den ut mens maskinen går. Maskinen stopper hvis beholderen er full, på en eller annen måte merker den det. Da må den merke det om den ikke er der og. Rotete forklart, men håper det er forståelig
Mamma_til_2 Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Min går ikke om vannbeholderen ikke er der den skal være.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 Aldri opplevd at det i det hele tatt går an å ta ut vannbeholderen midt i et program, og at den fortsetter å tørke.. Min stopper ihvertfal om vi tar den ut, og vil ikke starte igjen før vi har satt på plass tanken igjen... Anonymous poster hash: 2509e...e8b
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 Det eneste som skjer er at vannet renner tilbake til klærne, ikke farlig for maskina. Spurte mannen som er hvitevarereperatør Anonymous poster hash: 28b39...9d2
Gjest Antarctica Skrevet 26. oktober 2015 #10 Skrevet 26. oktober 2015 Aldri opplevd at det i det hele tatt går an å ta ut vannbeholderen midt i et program, og at den fortsetter å tørke.. Min stopper ihvertfal om vi tar den ut, og vil ikke starte igjen før vi har satt på plass tanken igjen... Anonymous poster hash: 2509e...e8b Samme med min. Følsom jævel. Hvis jeg ikke har dyttet beholderen heeeeelt på plass, står maskinen og piper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå