Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Hei, Jeg jobber på en avdeling med få personer som er fullstendig vanstyrt både med tanke på arbeidsstruktur og personalhåndtering. Jeg har tatt dette opp med leder (både under 4 øyne og på møte) tillitsvalgt og fagforening uten noen tegn til forbedring. Samtlige av oss som jobber her er misfornøyde og søker oss vekk, en er langtidssykemeldt delvis grunnet arbeidsforholdene. Jeg har lyst å gå videre, forbi nærmeste leder, men kjenner jeg kvir meg med tanke på hvordan varslere blir behandlet....noen her med konkret erfaring fra tilsvarende situasjoner? På forhånd takk! Anonymous poster hash: 65763...b07
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Hei, Jeg jobber på en avdeling med få personer som er fullstendig vanstyrt både med tanke på arbeidsstruktur og personalhåndtering. Jeg har tatt dette opp med leder (både under 4 øyne og på møte) tillitsvalgt og fagforening uten noen tegn til forbedring. Samtlige av oss som jobber her er misfornøyde og søker oss vekk, en er langtidssykemeldt delvis grunnet arbeidsforholdene. Jeg har lyst å gå videre, forbi nærmeste leder, men kjenner jeg kvir meg med tanke på hvordan varslere blir behandlet....noen her med konkret erfaring fra tilsvarende situasjoner? På forhånd takk! Anonymous poster hash: 65763...b07 Vil faktisk ikke anbefale det. Men hvis du har krefter til å ta denne kampen, og akseptere et usikkert og urettferdig utfall, så kontakt øverste sjef eller arbeidstilsynet. Anonymous poster hash: 04d9d...a9e
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg varslet...Dette gjorde jeg i mai. Ennå er ikke saken behandlet og det endte med at jeg har sluttet å jobbe der. skjønte fort at ledelsen sin lojalitet ikke var i min favør. I ettertid angrer jeg på at jeg ikke var tøffere og hardere fordi jeg ser at jeg hadde ikke hatt noe å tape på det. Anonymous poster hash: 5838d...de4
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg varslet om forbigåelser og kameraderi. Skulle ha holdt kjeft og fjesket i stedet... Slutt i jobben, få deg en fin attest. Anonymous poster hash: afcaf...b6b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 Tusen takk for svar alle sammen!!! Hvilke typer organisasjoner jobbet dere for? Jeg jobber innenfor kommunal forvaltning...Tenker å få meg annen jobb før jeg varsler, MEN varsle SKAL jeg!!!! Det nautet jeg har som nærmeste leder bør ikke få ansette en sjel til inn i galskapen, ei heller lede noen som hels, evner ikke engang å lede seg selv og kanskje jeg ikke oppnår så mye, men ingenting kommer i alle tilfeller til å skj dersom jeg ikke sier ifra. Kanskje blir det bedre for dem som blir igjen, dersom øvrig ledelse faktisk tar tak? Jeg kommer til å ta det til toppen! Anonymous poster hash: 65763...b07
oslofrk Skrevet 27. oktober 2015 #6 Skrevet 27. oktober 2015 Tusen takk for svar alle sammen!!! Hvilke typer organisasjoner jobbet dere for? Jeg jobber innenfor kommunal forvaltning...Tenker å få meg annen jobb før jeg varsler, MEN varsle SKAL jeg!!!! Det nautet jeg har som nærmeste leder bør ikke få ansette en sjel til inn i galskapen, ei heller lede noen som hels, evner ikke engang å lede seg selv og kanskje jeg ikke oppnår så mye, men ingenting kommer i alle tilfeller til å skj dersom jeg ikke sier ifra. Kanskje blir det bedre for dem som blir igjen, dersom øvrig ledelse faktisk tar tak? Jeg kommer til å ta det til toppen! Anonymous poster hash: 65763...b07 Heia! Jeg ville nok skaffet meg ny jobb først, men helt klart vaslet. Så bra at du tar ansvar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå