Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Gøy? Dyrt? Hva må vi se? Har med jente på 4,5 år Anonymous poster hash: ff2ae...896
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har. Jeg ville ikke reist med min på 4,5. Men er det Miami eller Orlando du skal? Er jo en viss avstand mellom de to? Orlando har jo Disneyland og Universal Studios. Disneyland er mest anbefalt selvfølgelig. Ikke dra til Sea World! (Se Blackfish) Anonymous poster hash: ed77e...3b4
Elsker livet Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Har vært i Orlando med barna 2 ganger. Første gangen med 3 barn og andre gangen med 4 barn. Disneyparkene er verdt flere besøk etter min mening. Ellers er det bare å ta bilen og kjøre. Opplever en del bare av det, samt å stikke innom forskjellige butikker og spisesteder. Det er dyrt å komme inn i parkene. Ellers kommer resten an på hvor heldig du er med prisene på flybillettene og hvilken standard dere ønsker på bil og bolig. Vi har ikke gått inn for å spare på de turene, og det har vel kommet på 80-120000 alt etter hvor lenge vi har anledning til å være der. Men har ikke finregnet på det.
FlightlessBird Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 (endret) ville ikke dratt til Miami med et lite barn, men heller da valgt Orlando. Jeg ville dratt i Disney world og Sea World. Selv om jeg er imot hva de gjør/har gjort med spekkhoggerene er det likevel den beste vannparken for dyrene og de gjør mye bra også. Når jeg var der hadde de en gråhval (baby) som de hadde reddet og satte ut igjen. Når det er sagt så er jeg glad for at det endelig har blitt slik at de ikke kan avle på spekkhoggerene lenger, så snart vil de bare finnes ute i det fri <3 Endret 26. oktober 2015 av FlightlessBird
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Vi tenker å fly til miami 6000kr tur retur for alle 3, så kjøre til orlando, og så kjøre til key west:) ungen har 0 problem med bil. Men strandliv er jo digg for 4 åringen:-) Anonymous poster hash: ff2ae...896
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 Vi tenker å fly til miami 6000kr tur retur for alle 3, så kjøre til orlando, og så kjøre til key west:) ungen har 0 problem med bil. Men strandliv er jo digg for 4 åringen:-) Anonymous poster hash: ff2ae...896 Orlando og key west er i hver sin retning da! Det tar ca 4,5 time å kjøre fra Miami til Orlando, ca 3 timer fra Miami og ut til Key West! Anonymous poster hash: 0b2f3...f62
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Det er en flott ferie. Og null problem med ei på 4,5 år. Har værende både ettåring, treåring, femåring og tolvåring (flere turer), og skal igjen nå med seksåring, fireåring og baby. Kry West er verdt et besøk bare for kjøreturen( og solnedgangen). Veldig spesielt. Orlando er flott med DisneyWORLD, ikke -land. Ei på 4,5 kommer til å huske det. Min på fire husker godt at hun var der som 2,5 åring. Lei dere et hus/leilighet med basseng hvor dere kan hampen rolige dager. Gleeeder meg! Anonymous poster hash: d10b0...fed
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 Seaworld er supert for de små. Få se flotte haier og delfiner på nært hold. Og ta med nærmest tomme kofferter, og handle på outlets. Er noe dyrere nå pga valutaen. Anonymous poster hash: d10b0...fed
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 Det er en flott ferie. Og null problem med ei på 4,5 år. Har værende både ettåring, treåring, femåring og tolvåring (flere turer), og skal igjen nå med seksåring, fireåring og baby. Kry West er verdt et besøk bare for kjøreturen( og solnedgangen). Veldig spesielt. Orlando er flott med DisneyWORLD, ikke -land. Ei på 4,5 kommer til å huske det. Min på fire husker godt at hun var der som 2,5 åring. Lei dere et hus/leilighet med basseng hvor dere kan hampen rolige dager. Gleeeder meg! Anonymous poster hash: d10b0...fed Ser du hva som skjer når jeg er trøtt og ikke leser korrektur?😅 Håper du skjønner hva jeg skriver... Anonymous poster hash: d10b0...fed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå