Snerkern Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Sitter å tenker på om vi vil bestille en spesiell kake til lille gutt sin navnefest, men vil ikke bare ha en vanlig marsipankake med navnet, fødselsdato og noen roser. Ser for oss at vi i så fall vil ha noe blått, noen lekeklosser med navnet hans, enten bamser eller koseløver på kaka osv. Men vi finner ingen steder hvor vi kan bestille en slik kake eller finner ut hva vi kan forvente av pris på en spesiallaget kake. Noen som vet? Vi bor like ved Alnabru i Oslo,så rundt dette stedet i Oslo, Lørenskog/Skedsmo eller levering hadde vært det beste forslag?
TPK Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Vi bestilte en ganske spesiell marsipankake til minste sin dåp, og betalte 8-900. Det er jo alt for dyrt da egentlig... Men det er i Bergen,så det hjelper vel ikke å gi deg link
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Bor i en annen kant av landet, men her er det stort sett privatpersoner som tar på seg slike oppdrag. Legg ut et spm på kjøpe/selge-gruppe på fb? Anonymous poster hash: 63e32...625
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Bor i en annen kant av landet, men her er det stort sett privatpersoner som tar på seg slike oppdrag. Legg ut et spm på kjøpe/selge-gruppe på fb? Anonymous poster hash: 63e32...625 Glemte å skrive at jeg betaler 1000 kr for dåpskaken denne gangen. Baker vanligvis selv da jeg syns det er dyrt, men skal opereres rett før dåpen og setter bort så mye arbeid som mulig. Anonymous poster hash: 63e32...625
mamma'n til 2 :) Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Meld deg inn i "kan du bake til meg" på facebook. Skriv hvor og når du ønsker kake,og beskriv hva slags kake du vil ha :-) Masse flinke folk der inne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå