Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #27 Skrevet 27. oktober 2015 Mm sjokolade. Viste ikke at det måtte være emballasje rundt, har aldri tenkt over det. Vil de ikke ha får de gå videre da. Anonymous poster hash: 79499...31f
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #28 Skrevet 27. oktober 2015 I fjor gikk jeg tom for godis og siden det fremdeles var tidlig på kvelden, poppe jeg masse popkorn, hadde det i cellofan-poser (fåes på ikea og søstrene grene) og knøyt igjen med oransje sløyfebånd. En stor hit! Jeg trodde det var fy fy jeg med godteri som ikke er butikkinnpakket? Anonymous poster hash: da797...3a5 Her er det bare mødrene til noen av de yngste som er redde for det. Alle som går uten foreldre forsyner seg gladlig uansett. Jeg vet imidlertid om to som passer på å spise opp det som ikke er forskriftsmessig innpakket før de kommer hjem. Anonymous poster hash: 2b4b1...6c4 Hehe, ungene vet hvordan de håndterer mammas hysteriske trekk.... Anonymous poster hash: dc0b9...b6c
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #29 Skrevet 27. oktober 2015 Mm sjokolade. Viste ikke at det måtte være emballasje rundt, har aldri tenkt over det. Vil de ikke ha får de gå videre da. Anonymous poster hash: 79499...31f Om du aldri har tenkt over det, så er du rimelig bortreist.. Anonymous poster hash: 12d0d...a85
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #30 Skrevet 27. oktober 2015 Godteri som er pakket inn, for eks. kjærlighet på finne eller småsjokolader ol. I år skal de (få) som kommer få kjærlighet på pinne som mannen har fått gjennom jobben. Har en hel skål som skulle leveres til kunder, som ble igjen etter en event tidligere i høst. Litt reklame har vel aldri skadet noen Anonymous poster hash: 4183b...f3d
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #31 Skrevet 27. oktober 2015 I fjor gikk jeg tom for godis og siden det fremdeles var tidlig på kvelden, poppe jeg masse popkorn, hadde det i cellofan-poser (fåes på ikea og søstrene grene) og knøyt igjen med oransje sløyfebånd. En stor hit!Jeg trodde det var fy fy jeg med godteri som ikke er butikkinnpakket? Anonymous poster hash: da797...3a5 Som så veldig mye annet..... bare på dib Tja, dette tenkte jeg nå over lenge før jeg begynte å "henge" på dib. Er jo direkte uhygienisk med godteri man ikke aner hvor har vært og hvem som har vært borti det. Her går ikke ungene på godterijakt på Halloween, men på nyttårsaften. Når ungene kommer hjem med fulle poser, så pleier jeg å gå gjennom dem og plukke ut det som ikke er pakket inn fra butikken. Det går da rett i søpla. Anonymous poster hash: 4183b...f3d
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #32 Skrevet 27. oktober 2015 Men, deler dere ut selv, eller kan barna forsyne seg fra skålen?? Anonymous poster hash: eb2bb...2a6 Jeg lar barna velge en ting hver dersom det er ulike godteriting i skålen. Anonymous poster hash: 4183b...f3d
*Nøtta* Skrevet 27. oktober 2015 #33 Skrevet 27. oktober 2015 Om du går for smågodt så sørg for å ha en skje de kan bruke når de skal forsyne seg, sånn at ikke alle tar på "alle" bitene. Her har vi små Hariboposer, Popping Candy Poser, noen rester av twist og innpakkede sjokolader og klubber.
Gjest Darwinia:-) Skrevet 27. oktober 2015 #34 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg kjøper smågodt og pakker inn selv i små porsjonsposer. At enkelte mødre er hysteriske og kaster alt som ikke butikkinnpakket er ikke mitt problem. Jeg orker ikke helt å bry meg. Men å legge alt i en skål og fikle rundt på egenhånd ville jeg ikke gjort.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #35 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg synes halloween og godteri er vanskelig jeg! Aner ikke hvor mye jeg skal kjøpe inn og hva. På de 4 årene vi har bodd her så har det vært noen år der det ikke har kommet en sjel, mens andre år har det ringt på i eininga.. Jeg er ganske sær på godteri selv, og har ikke så lyst til å sitte igjen med masse godteri jeg ikke kommer til å få brukt senere heller. Vurderer faktisk å ta med mannen og høygravidmagen og dra til svigers på lørdag jeg.. Da slipper jeg å være hun sure og sære som ikke gir godteri, samtidig som jeg slipper å vri tåkehjernen min mer.. Anonymous poster hash: 144e1...195
LilleGullkornet Skrevet 27. oktober 2015 #36 Skrevet 27. oktober 2015 - Popper popcorn og fordeler det i små plastposer (ca. en øse i hver) - Bake brownies dele opp i passe små stykker og pakke inn i celofan Popcorn og brownies er billige alternativer OG veldig populært! Popcorn går fort, og tar ikke lange tida å bake en 1-2-3 pakke med brownie
Gjest Hercule Poirot Skrevet 27. oktober 2015 #37 Skrevet 27. oktober 2015 I år tror jeg vi slukker lyset, siden våre egne barn begge skal bort og "feire" sammen med venner. Men kommer vel til å ha f.eks. noen rimelig kjærlighet-på-pinne fra f.eks. Europris i bakhånd. Det hører da med til historien at våre egne barn og deres venner ikke kommer hit, siden de bor på en litt annen kant. Men kommer til å sende med dem begge hver sin pose eller to med innpakkede sjokoladekuler fra Nille eller Europris, sånne som enten er innpakket i oransje og svart alu-folie, eller i alu-folie med "øye-motiv". Da kan de få bidra til godteskåla hos de familiene de skal besøke.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #38 Skrevet 27. oktober 2015 Snacksgulrøtter. Anonymous poster hash: a3b5a...55e 😂The Halloween Grinch Anonymous poster hash: eaef0...a3f Det tror jeg faktisk sønnen min hadde digget, til og med mer enn karameller, drops og tyggis. Sjokolade derimot, det hadde slått knaskerøtter. Anonymous poster hash: e4d16...c1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå