Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Mannen har et såkalt fritt yrke og sjefen spår ham en lysende fremtid bare jeg går ned i stilling så mannen ikke må være en del av hverdagslogistikken. Hva sier man til slikt? Anonymous poster hash: b3e64...3ea
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 😂👏 Anonymous poster hash: 2ad8c...1d9
Gjest Hercule Poirot Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Skal man le eller gråte, tro...? Ungkar, han sjefen, eller?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Skal man le eller gråte, tro...? Ungkar, han sjefen, eller? Nei, men kona jobber redusert;) Anonymous poster hash: b3e64...3ea
Mamma_til_2 Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 Da sier man "show me the money" for hadde dette vært min manns sjef så hadde jeg forventet at det kom en heftig lønnsøkning og andre goder siden jeg må gi avkall på mye av mitt arbeid.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Skal man le eller gråte, tro...? Ungkar, han sjefen, eller? Nei, men kona jobber redusert;) Anonymous poster hash: b3e64...3ea Så henne har han altså klart "å oppdra"... Sjåvinist! Anonymous poster hash: 8f53f...b3b
the amazing spidermamma Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 'Ikke være en del av hverdagslogistikken' - betyr det i praksis å ikke være en del av livet til barna sine?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 Sjefen hans ser ting fra sitt perspektiv og har et behov for å ha noen som kan yte mer enn gjennomsnittet. Det er ikke slik at din mann må gå med på det, men din mann vet nå hva det kreves for å lykkes i dette selskapet. Det er en realitet at mange må legge karriere litt på hylla pga barn og familie, og det er da en konsekvens av at man har skaffet seg barn og familie. Å ha en lysende karriere er ikke alltid forenelig med å ha familie. Dere får vurdere om det er så viktig for din mann med en lysende karriere, og om du synes det er greit å "ofre" deg i denne sammenheng. Det dere iallefall må forholde dere til er at hvis din mann vil ha en lysende karriere og du ikke ønsker å gå ned i stillingsprosent så må din mann finne seg en annen jobb som er tilrettelagt bedre i forhold til barn og familie. Anonymous poster hash: 078f0...9d4
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #10 Skrevet 26. oktober 2015 Enhver får velge hva som passer deres familie best Mannen min elsker jobben sin (selvstendig) og blir fort rastløs. Jeg jobber egentlig bare for det sosiale og har overhodet ingen ambisjoner, men jeg elsker å være mamma og husmor. Så mannen jobber sikkert 130-150%, mens jeg bare jobber 40%. Passer oss perfekt Men sjefen til mannen din kan ikke mene noe om hva som er best for deres familie, det er bare opp til dere og ingen andre. Kanskje han skulle svare at han må tenke på å gå ned i stilling en stund fordi du skal satse på karrieren en stund Anonymous poster hash: db1bc...eda
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #12 Skrevet 26. oktober 2015 Enhver får velge hva som passer deres familie best Mannen min elsker jobben sin (selvstendig) og blir fort rastløs. Jeg jobber egentlig bare for det sosiale og har overhodet ingen ambisjoner, men jeg elsker å være mamma og husmor. Så mannen jobber sikkert 130-150%, mens jeg bare jobber 40%. Passer oss perfekt Men sjefen til mannen din kan ikke mene noe om hva som er best for deres familie, det er bare opp til dere og ingen andre. Kanskje han skulle svare at han må tenke på å gå ned i stilling en stund fordi du skal satse på karrieren en stund Anonymous poster hash: db1bc...eda Men hva gjør du om ekteskapet tar slutt? Eller når barna har flyttet ut? Jeg vil lære mine barn å være selvstendige, derfor er det uaktuellt å gå ned i stilling. Jeg har heller ikke en jobb som er lett å dele, så det hadde forulempet jobben veldig om jeg gjorde det. Anonymous poster hash: b3e64...3ea
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #13 Skrevet 26. oktober 2015 Enhver får velge hva som passer deres familie best Mannen min elsker jobben sin (selvstendig) og blir fort rastløs. Jeg jobber egentlig bare for det sosiale og har overhodet ingen ambisjoner, men jeg elsker å være mamma og husmor. Så mannen jobber sikkert 130-150%, mens jeg bare jobber 40%. Passer oss perfekt Men sjefen til mannen din kan ikke mene noe om hva som er best for deres familie, det er bare opp til dere og ingen andre. Kanskje han skulle svare at han må tenke på å gå ned i stilling en stund fordi du skal satse på karrieren en stund Anonymous poster hash: db1bc...eda Hjelp! Hvorfor velger du en løsning som gir deg så dårlig uttelling? Anonymous poster hash: 8f53f...b3b
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #14 Skrevet 26. oktober 2015 Enhver får velge hva som passer deres familie best Mannen min elsker jobben sin (selvstendig) og blir fort rastløs. Jeg jobber egentlig bare for det sosiale og har overhodet ingen ambisjoner, men jeg elsker å være mamma og husmor. Så mannen jobber sikkert 130-150%, mens jeg bare jobber 40%. Passer oss perfekt Men sjefen til mannen din kan ikke mene noe om hva som er best for deres familie, det er bare opp til dere og ingen andre. Kanskje han skulle svare at han må tenke på å gå ned i stilling en stund fordi du skal satse på karrieren en stund Anonymous poster hash: db1bc...eda Hjelp! Hvorfor velger du en løsning som gir deg så dårlig uttelling? Anonymous poster hash: 8f53f...b3b Dårlig uttelling? Vi er gift, eier hus, biler og båt sammen. Vi har gode spare og forsikringsordninger om det er pensjonstiden du tenker på. Jeg har jobbet som butikksjef i mange år og har fagbrev i butikk. Det vil aldri bli noe problem å få seg full jobb igjen, jeg har veldig gode resultater å vise til, gode referanser og et stort kontaktnett. Bare et par måneder siden et bemanningsbyrå kontaktet meg og tilbød meg jobb. Skulle mannen gå fra meg må han betale meg ut og jeg vil sitte med nok egenkapital til å kunne kjøpe meg noe eget uten problemer. Pr.akkurat nå har vi 2,5 mill i gjeld og verdier for over 4 mill. Barna er små og ser ikke annet enn at pappa jobber og mamma jobber, men at pappa jobber mer enn mamma. Når de blir eldre kommer jeg til å gå opp i stilling igjen. Jeg er ikke dum selv om jeg nyter å jobbe redusert i denne perioden av livet Anonymous poster hash: db1bc...eda
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #15 Skrevet 27. oktober 2015 Enhver får velge hva som passer deres familie best Mannen min elsker jobben sin (selvstendig) og blir fort rastløs. Jeg jobber egentlig bare for det sosiale og har overhodet ingen ambisjoner, men jeg elsker å være mamma og husmor. Så mannen jobber sikkert 130-150%, mens jeg bare jobber 40%. Passer oss perfekt Men sjefen til mannen din kan ikke mene noe om hva som er best for deres familie, det er bare opp til dere og ingen andre. Kanskje han skulle svare at han må tenke på å gå ned i stilling en stund fordi du skal satse på karrieren en stund Anonymous poster hash: db1bc...eda Hjelp! Hvorfor velger du en løsning som gir deg så dårlig uttelling? Anonymous poster hash: 8f53f...b3b Dårlig uttelling? Vi er gift, eier hus, biler og båt sammen. Vi har gode spare og forsikringsordninger om det er pensjonstiden du tenker på. Jeg har jobbet som butikksjef i mange år og har fagbrev i butikk. Det vil aldri bli noe problem å få seg full jobb igjen, jeg har veldig gode resultater å vise til, gode referanser og et stort kontaktnett. Bare et par måneder siden et bemanningsbyrå kontaktet meg og tilbød meg jobb. Skulle mannen gå fra meg må han betale meg ut og jeg vil sitte med nok egenkapital til å kunne kjøpe meg noe eget uten problemer. Pr.akkurat nå har vi 2,5 mill i gjeld og verdier for over 4 mill. Barna er små og ser ikke annet enn at pappa jobber og mamma jobber, men at pappa jobber mer enn mamma. Når de blir eldre kommer jeg til å gå opp i stilling igjen. Jeg er ikke dum selv om jeg nyter å jobbe redusert i denne perioden av livet Anonymous poster hash: db1bc...eda Huff, så trist lesing 😔 Det er flott om du ønsker å jobbe redusert. Men at du tror du er sikret og begrunner det med dette gjør vondt å lese. Hvem er det som har fått deg til å tro dette? Anonymous poster hash: 4162b...48d
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #16 Skrevet 27. oktober 2015 Enhver får velge hva som passer deres familie best Mannen min elsker jobben sin (selvstendig) og blir fort rastløs. Jeg jobber egentlig bare for det sosiale og har overhodet ingen ambisjoner, men jeg elsker å være mamma og husmor. Så mannen jobber sikkert 130-150%, mens jeg bare jobber 40%. Passer oss perfekt Men sjefen til mannen din kan ikke mene noe om hva som er best for deres familie, det er bare opp til dere og ingen andre. Kanskje han skulle svare at han må tenke på å gå ned i stilling en stund fordi du skal satse på karrieren en stund Anonymous poster hash: db1bc...eda Hjelp! Hvorfor velger du en løsning som gir deg så dårlig uttelling? Anonymous poster hash: 8f53f...b3b Dårlig uttelling? Vi er gift, eier hus, biler og båt sammen. Vi har gode spare og forsikringsordninger om det er pensjonstiden du tenker på. Jeg har jobbet som butikksjef i mange år og har fagbrev i butikk. Det vil aldri bli noe problem å få seg full jobb igjen, jeg har veldig gode resultater å vise til, gode referanser og et stort kontaktnett. Bare et par måneder siden et bemanningsbyrå kontaktet meg og tilbød meg jobb. Skulle mannen gå fra meg må han betale meg ut og jeg vil sitte med nok egenkapital til å kunne kjøpe meg noe eget uten problemer. Pr.akkurat nå har vi 2,5 mill i gjeld og verdier for over 4 mill. Barna er små og ser ikke annet enn at pappa jobber og mamma jobber, men at pappa jobber mer enn mamma. Når de blir eldre kommer jeg til å gå opp i stilling igjen. Jeg er ikke dum selv om jeg nyter å jobbe redusert i denne perioden av livet Anonymous poster hash: db1bc...eda Huff, så trist lesing 😔 Det er flott om du ønsker å jobbe redusert. Men at du tror du er sikret og begrunner det med dette gjør vondt å lese. Hvem er det som har fått deg til å tro dette? Anonymous poster hash: 4162b...48d Du får forklare hva du mener da, hva taper jeg? Anonymous poster hash: db1bc...eda
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #17 Skrevet 27. oktober 2015 Enhver får velge hva som passer deres familie best Mannen min elsker jobben sin (selvstendig) og blir fort rastløs. Jeg jobber egentlig bare for det sosiale og har overhodet ingen ambisjoner, men jeg elsker å være mamma og husmor. Så mannen jobber sikkert 130-150%, mens jeg bare jobber 40%. Passer oss perfekt Men sjefen til mannen din kan ikke mene noe om hva som er best for deres familie, det er bare opp til dere og ingen andre. Kanskje han skulle svare at han må tenke på å gå ned i stilling en stund fordi du skal satse på karrieren en stund Anonymous poster hash: db1bc...eda Hjelp! Hvorfor velger du en løsning som gir deg så dårlig uttelling? Anonymous poster hash: 8f53f...b3b Dårlig uttelling? Vi er gift, eier hus, biler og båt sammen. Vi har gode spare og forsikringsordninger om det er pensjonstiden du tenker på. Jeg har jobbet som butikksjef i mange år og har fagbrev i butikk. Det vil aldri bli noe problem å få seg full jobb igjen, jeg har veldig gode resultater å vise til, gode referanser og et stort kontaktnett. Bare et par måneder siden et bemanningsbyrå kontaktet meg og tilbød meg jobb. Skulle mannen gå fra meg må han betale meg ut og jeg vil sitte med nok egenkapital til å kunne kjøpe meg noe eget uten problemer. Pr.akkurat nå har vi 2,5 mill i gjeld og verdier for over 4 mill. Barna er små og ser ikke annet enn at pappa jobber og mamma jobber, men at pappa jobber mer enn mamma. Når de blir eldre kommer jeg til å gå opp i stilling igjen. Jeg er ikke dum selv om jeg nyter å jobbe redusert i denne perioden av livet Anonymous poster hash: db1bc...eda Huff, så trist lesing 😔 Det er flott om du ønsker å jobbe redusert. Men at du tror du er sikret og begrunner det med dette gjør vondt å lese. Hvem er det som har fått deg til å tro dette? Anonymous poster hash: 4162b...48d Jøss for en usmakelig hersketeknikk! Du høres jo syk på sinnet ut 😳 Anonymous poster hash: 3b46d...7a0
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #18 Skrevet 27. oktober 2015 Enhver får velge hva som passer deres familie best Mannen min elsker jobben sin (selvstendig) og blir fort rastløs. Jeg jobber egentlig bare for det sosiale og har overhodet ingen ambisjoner, men jeg elsker å være mamma og husmor. Så mannen jobber sikkert 130-150%, mens jeg bare jobber 40%. Passer oss perfekt Men sjefen til mannen din kan ikke mene noe om hva som er best for deres familie, det er bare opp til dere og ingen andre. Kanskje han skulle svare at han må tenke på å gå ned i stilling en stund fordi du skal satse på karrieren en stund Anonymous poster hash: db1bc...eda Hjelp! Hvorfor velger du en løsning som gir deg så dårlig uttelling? Anonymous poster hash: 8f53f...b3b Dårlig uttelling? Vi er gift, eier hus, biler og båt sammen. Vi har gode spare og forsikringsordninger om det er pensjonstiden du tenker på. Jeg har jobbet som butikksjef i mange år og har fagbrev i butikk. Det vil aldri bli noe problem å få seg full jobb igjen, jeg har veldig gode resultater å vise til, gode referanser og et stort kontaktnett. Bare et par måneder siden et bemanningsbyrå kontaktet meg og tilbød meg jobb. Skulle mannen gå fra meg må han betale meg ut og jeg vil sitte med nok egenkapital til å kunne kjøpe meg noe eget uten problemer. Pr.akkurat nå har vi 2,5 mill i gjeld og verdier for over 4 mill. Barna er små og ser ikke annet enn at pappa jobber og mamma jobber, men at pappa jobber mer enn mamma. Når de blir eldre kommer jeg til å gå opp i stilling igjen. Jeg er ikke dum selv om jeg nyter å jobbe redusert i denne perioden av livet Anonymous poster hash: db1bc...eda 2,5 mill i gjeld på verdier på rundt 4 mill er ikke bra. dere sitter jo ikke igjen med 1 mill hver engang! Anonymous poster hash: 4f017...325
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #19 Skrevet 27. oktober 2015 Liker ikke mannfolka deres å være med ungene sine? Er jobben viktigere for dem? Fatter ikke at noen kan tenne på sånne menn. Anonymous poster hash: 26c61...fd1
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #20 Skrevet 27. oktober 2015 Hadde noen sagt dette til min mann hadde jeg bare ledd og trodd de tullet Jeg fikk ikke familie for å ta vare på den alene. Vet at mannen også hadde regnet med det var tull. Han er veldig glad i familien sin Anonymous poster hash: 5b6c6...1fc
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #21 Skrevet 27. oktober 2015 Sjefen er ærlig. Mannen din og du trenger jo ikke gjøre det valget, men det er mange jobber det er nødvendig å ha noen på hjemmebane som tar seg av det daglige der for at man kan gjøre karriere. Ofte kan det også løses med huskjelp, men det er en realitet at det i mange yrker er nødvendig å kunne satse 100% for å nå til tops. Det kan man ikke hvis man også må ta seg av hus og hjem. Anonymous poster hash: e09b4...4f9
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #22 Skrevet 27. oktober 2015 Liker ikke mannfolka deres å være med ungene sine? Er jobben viktigere for dem? Fatter ikke at noen kan tenne på sånne menn. Anonymous poster hash: 26c61...fd1 Hvorfor tror du verden er så svart/hvit? Selvfølgelig er ungene viktig for mannen min. Han kommer f.eks hjem hver dag klokken halv fem og spiser middag med familien, da samles alle rundt bordet og siden jeg jobber redusert har jeg laget ferdig middagen til han kommer. Etter middag er det gjerne tid for fritidsaktiviteter og mannen kjører, henter, heier og følger opp. Etter fritidsaktiviteter er det tid for sofakos og kveldsmat, mannen er til stede hele tiden. Så skal barna legges og her i huset er det mannen som leser på sengen, følger til rommet, drar igjen gardiner, brer rundt og snakker litt på sengekanten. Så jobber han litt igjen. Han har overhodet ikke ro på seg til å sitte i sofaen og kope i to-tre timer før han legger seg, så han jobber enten hjemmefra eller tar en tur på jobb. Han står opp mellom 5 og 6 om morgenen og jobber en til to timer før barna kommer tuslende og da er han sammen med dem frem til han reiser på jobb samtidig som de skal til barnehage/skole klokken 8. I helgene jobber han både lørdag og søndag, men da fra 7-8 tiden til f.eks klokken 12, resten av dagen, ettermiddagen og kvelden er han sammen med familien og barna. Det er alltid han som følger opp fotballcuper og slike ting i helgene. Når man er sin egen sjef så har man ganske fleksible dager, han jobber 7 dager i uken og i perioder mange timer i døgnet. Men han har også tid til barna sine og meg. Han er et menneske som har mye energi og trenger lite søvn, så vi får alle det vi trenger og mer til Det er riktignok et par måneder i året når det er høysesong som han må prioritere jobben og da er det ofte et par-tre dager i uken han ikke kommer hjem til middag, men sånn er det i veldig mange yrker så det ser jeg ikke på som noe stort offer. Anonymous poster hash: db1bc...eda
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #23 Skrevet 27. oktober 2015 Enhver får velge hva som passer deres familie best Mannen min elsker jobben sin (selvstendig) og blir fort rastløs. Jeg jobber egentlig bare for det sosiale og har overhodet ingen ambisjoner, men jeg elsker å være mamma og husmor. Så mannen jobber sikkert 130-150%, mens jeg bare jobber 40%. Passer oss perfekt Men sjefen til mannen din kan ikke mene noe om hva som er best for deres familie, det er bare opp til dere og ingen andre. Kanskje han skulle svare at han må tenke på å gå ned i stilling en stund fordi du skal satse på karrieren en stund Anonymous poster hash: db1bc...eda Hjelp!Hvorfor velger du en løsning som gir deg så dårlig uttelling? Anonymous poster hash: 8f53f...b3b Dårlig uttelling? Vi er gift, eier hus, biler og båt sammen. Vi har gode spare og forsikringsordninger om det er pensjonstiden du tenker på. Jeg har jobbet som butikksjef i mange år og har fagbrev i butikk. Det vil aldri bli noe problem å få seg full jobb igjen, jeg har veldig gode resultater å vise til, gode referanser og et stort kontaktnett. Bare et par måneder siden et bemanningsbyrå kontaktet meg og tilbød meg jobb. Skulle mannen gå fra meg må han betale meg ut og jeg vil sitte med nok egenkapital til å kunne kjøpe meg noe eget uten problemer. Pr.akkurat nå har vi 2,5 mill i gjeld og verdier for over 4 mill. Barna er små og ser ikke annet enn at pappa jobber og mamma jobber, men at pappa jobber mer enn mamma. Når de blir eldre kommer jeg til å gå opp i stilling igjen. Jeg er ikke dum selv om jeg nyter å jobbe redusert i denne perioden av livet Anonymous poster hash: db1bc...eda 2,5 mill i gjeld på verdier på rundt 4 mill er ikke bra. dere sitter jo ikke igjen med 1 mill hver engang! Anonymous poster hash: 4f017...325 Om det er mye eller lite avhenger jo litt av hvor gamle vi er Boligprisene her vi bor har også mye å si, for med 1 mill i egenkapital kommer man langt her vi bor. Her ligger de fleste boligene som er til salgs på mellom 1,5 og 2,5 mill nemlig..... Vi bor i en liten by, så du kan ikke sammenligne med boligprisene i større byer som Oslo og Stavanger. Anonymous poster hash: db1bc...eda
nasse nøffen Skrevet 27. oktober 2015 #24 Skrevet 27. oktober 2015 Høres helt herlig ut... Jeg er sykemeldt for tiden, og kjenner hvor deilig det er å ha middag klar, husarbeid gjort, når ungene kommer hjem så kan vi slappe av med lekser uten stress... phuuuuu... jaja, noen dager igjen.. Hehe... Vi jobber begge 100%, og har ikke råd til å gå ned noe heller, uten å sette ned kravene selvfølgelig. Men jeg skulle ønske min mann hadde din sjef.. hehe, så jeg kunne redusert litt..
nasse nøffen Skrevet 27. oktober 2015 #25 Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Enhver får velge hva som passer deres familie best Mannen min elsker jobben sin (selvstendig) og blir fort rastløs. Jeg jobber egentlig bare for det sosiale og har overhodet ingen ambisjoner, men jeg elsker å være mamma og husmor. Så mannen jobber sikkert 130-150%, mens jeg bare jobber 40%. Passer oss perfekt Men sjefen til mannen din kan ikke mene noe om hva som er best for deres familie, det er bare opp til dere og ingen andre. Kanskje han skulle svare at han må tenke på å gå ned i stilling en stund fordi du skal satse på karrieren en stund Anonymous poster hash: db1bc...eda Hjelp!Hvorfor velger du en løsning som gir deg så dårlig uttelling? Anonymous poster hash: 8f53f...b3b Dårlig uttelling? Vi er gift, eier hus, biler og båt sammen. Vi har gode spare og forsikringsordninger om det er pensjonstiden du tenker på. Jeg har jobbet som butikksjef i mange år og har fagbrev i butikk. Det vil aldri bli noe problem å få seg full jobb igjen, jeg har veldig gode resultater å vise til, gode referanser og et stort kontaktnett. Bare et par måneder siden et bemanningsbyrå kontaktet meg og tilbød meg jobb. Skulle mannen gå fra meg må han betale meg ut og jeg vil sitte med nok egenkapital til å kunne kjøpe meg noe eget uten problemer. Pr.akkurat nå har vi 2,5 mill i gjeld og verdier for over 4 mill. Barna er små og ser ikke annet enn at pappa jobber og mamma jobber, men at pappa jobber mer enn mamma. Når de blir eldre kommer jeg til å gå opp i stilling igjen. Jeg er ikke dum selv om jeg nyter å jobbe redusert i denne perioden av livet Anonymous poster hash: db1bc...eda 2,5 mill i gjeld på verdier på rundt 4 mill er ikke bra. dere sitter jo ikke igjen med 1 mill hver engang! Anonymous poster hash: 4f017...325 Om det er mye eller lite avhenger jo litt av hvor gamle vi er Boligprisene her vi bor har også mye å si, for med 1 mill i egenkapital kommer man langt her vi bor. Her ligger de fleste boligene som er til salgs på mellom 1,5 og 2,5 mill nemlig..... Vi bor i en liten by, så du kan ikke sammenligne med boligprisene i større byer som Oslo og Stavanger. Anonymous poster hash: db1bc...eda Helt korka hun over her som kommenterer at ikke det er nok med 1 mill per hode... Hvor gammel er du egentlig? Du er vel nyetablert, nyutdannet økonom eller noe, som kun ser tall og tall og tall... Det er ingen normale som tenker slik når de etablerer seg og ser for seg et liv sammen. Dersom de har verdier på over 2 mill mer enn de har i gjeld så er vel det fantastisk. Tenker du at de må sikre seg for en fremtidig skilsmisse? Det er ikke slik voksne mennesker tenker. Joda, en skal ha med seg hodet, men å snakke om "hjelp, du må jo sikre deg selv" i sammenheng med familielogestikk, vitner om lite erfaring og mangel på å se hele bildet... Endret 27. oktober 2015 av nasse nøffen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå