Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Jenta kom hjem fra barnehagen og sang "Ta en potet". Nå lurer hun på hvorfor vi ikke gjør det. Her hjemme har vi paleo-kost og syns barnehagen kunne tatt hensyn. De ville vel ikke sunget grisespiseviser for muslimer eller veganere? Anonymous poster hash: e6912...79b
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Ta deg en bolle! Anonymous poster hash: 6e940...8e1
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Du må jobbe litt mer med trollingen din hi....... Anonymous poster hash: 67adb...539
meg-og-mine Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Jenta kom hjem fra barnehagen og sang "Ta en potet". Nå lurer hun på hvorfor vi ikke gjør det. Her hjemme har vi paleo-kost og syns barnehagen kunne tatt hensyn. De ville vel ikke sunget grisespiseviser for muslimer eller veganere? Anonymous poster hash: e6912...79b Oh lord =p Er ikke rart det er krig i verden. Når skal folk forstå at det er umulig å tilfredsstille alle 100%. Så synger dem om poteten denne uken og leser om de 3 smågriser i morgen, spiser kjøtt til middag mens de vegetarianere spiser salaten sin så blir alle så fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Hahahaha... Nice try! Anonymous poster hash: c89dd...f8c
the amazing spidermamma Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg måtte bytte barnehage, det var altfor mye 'det bor en baker i Østre Aker' og 'bake kaker søte'. Utrolig respektløst overfor oss som prøver å leve en lavkarbolivsstil.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Ta en potet, ta gjerne 4, ta 8, ta alle Anonymous poster hash: d1df2...d65
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 Potet er nam nam Anonymous poster hash: d1df2...d65
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 At ikke barnehagene lærer seg å ta hensyn! Her hjemme feirer vi kristen jul, og så synger de forsyne meg "på låven sitter nissen". Anonymous poster hash: e2517...bc3
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #10 Skrevet 26. oktober 2015 Jenta kom hjem fra barnehagen og sang "Ta en potet". Nå lurer hun på hvorfor vi ikke gjør det. Her hjemme har vi paleo-kost og syns barnehagen kunne tatt hensyn. De ville vel ikke sunget grisespiseviser for muslimer eller veganere? Anonymous poster hash: e6912...79b Fnis.... Anonymous poster hash: da7bb...4f7
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #11 Skrevet 26. oktober 2015 At ikke barnehagene lærer seg å ta hensyn! Her hjemme feirer vi kristen jul, og så synger de forsyne meg "på låven sitter nissen". Anonymous poster hash: e2517...bc3 Pussig at du nevner det. Jeg skrev om teksten i fjor men barnehagen var ikke interessert. På loven der satt Jesus med sin livsynssnøytrale grøt han var så søt, han var så søt Ingen vet helt sikkert om han var profet At man har rett til å tro er noe alle vet En må synge "livssynsnøytrale" litt fort da, men det går fint:) Anonymous poster hash: e6912...79b
Gjest Antarctica Skrevet 26. oktober 2015 #12 Skrevet 26. oktober 2015 Ungene mine lærte "Lille kattepus" i barnehagen - og der ender det med at kattungen får dask på halen sin! Hva byr dere meg? Miljø- og dyrevelferdsforkjempere har ikke blitt konsultert da barnehagen lagde sitt pedagogiske opplegg. Det syns jeg er skandale. Vi skiftet barnehage straks, og nå synger ungene at katten skal få sløyfe på halen i stedet.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #13 Skrevet 27. oktober 2015 At ikke barnehagene lærer seg å ta hensyn! Her hjemme feirer vi kristen jul, og så synger de forsyne meg "på låven sitter nissen". Anonymous poster hash: e2517...bc3 Pussig at du nevner det. Jeg skrev om teksten i fjor men barnehagen var ikke interessert. På loven der satt Jesus med sin livsynssnøytrale grøt han var så søt, han var så søt Ingen vet helt sikkert om han var profet At man har rett til å tro er noe alle vet En må synge "livssynsnøytrale" litt fort da, men det går fint:) Anonymous poster hash: e6912...79b Hahahaha😅😅 Anonymous poster hash: 7a294...db4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå