Gå til innhold

Har vi ikke kommet lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta kom hjem fra barnehagen og sang "Ta en potet". Nå lurer hun på hvorfor vi ikke gjør det. Her hjemme har vi paleo-kost og syns barnehagen kunne tatt hensyn. De ville vel ikke sunget grisespiseviser for muslimer eller veganere?

Anonymous poster hash: e6912...79b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en bolle!

Anonymous poster hash: 6e940...8e1

Skrevet

Du må jobbe litt mer med trollingen din hi.......

Anonymous poster hash: 67adb...539
Skrevet

Jenta kom hjem fra barnehagen og sang "Ta en potet". Nå lurer hun på hvorfor vi ikke gjør det. Her hjemme har vi paleo-kost og syns barnehagen kunne tatt hensyn. De ville vel ikke sunget grisespiseviser for muslimer eller veganere?

Oh lord =p Er ikke rart det er krig i verden. Når skal folk forstå at det er umulig å tilfredsstille alle 100%.

Så synger dem om poteten denne uken og leser om de 3 smågriser i morgen, spiser kjøtt til middag mens de vegetarianere spiser salaten sin så blir alle så fornøyd.

Skrevet

Hahahaha...

Nice try!

Anonymous poster hash: c89dd...f8c

Skrevet

Jeg måtte bytte barnehage, det var altfor mye 'det bor en baker i Østre Aker' og 'bake kaker søte'.

Utrolig respektløst overfor oss som prøver å leve en lavkarbolivsstil.

Skrevet

Ta en potet, ta gjerne 4, ta 8, ta alle :)

Anonymous poster hash: d1df2...d65

Skrevet

Potet er nam nam :)

Anonymous poster hash: d1df2...d65

Skrevet

At ikke barnehagene lærer seg å ta hensyn! Her hjemme feirer vi kristen jul, og så synger de forsyne meg "på låven sitter nissen".

Anonymous poster hash: e2517...bc3

Skrevet

Fnis....

Anonymous poster hash: da7bb...4f7

Skrevet

At ikke barnehagene lærer seg å ta hensyn! Her hjemme feirer vi kristen jul, og så synger de forsyne meg "på låven sitter nissen".

Pussig at du nevner det. Jeg skrev om teksten i fjor men barnehagen var ikke interessert.

På loven der satt Jesus med  sin livsynssnøytrale grøt

han var så søt, han var så søt

Ingen vet helt sikkert om han var profet

At man har rett til å tro er noe alle vet

En må synge "livssynsnøytrale" litt fort da, men det går fint:)

Gjest Antarctica
Skrevet

Ungene mine lærte "Lille kattepus" i barnehagen - og der ender det med at kattungen får dask på halen sin! Hva byr dere meg?

Miljø- og dyrevelferdsforkjempere har ikke blitt konsultert da barnehagen lagde sitt pedagogiske opplegg. Det syns jeg er skandale. Vi skiftet barnehage straks, og nå synger ungene at katten skal få sløyfe på halen i stedet.

Skrevet

Pussig at du nevner det. Jeg skrev om teksten i fjor men barnehagen var ikke interessert.

På loven der satt Jesus med sin livsynssnøytrale grøt

han var så søt, han var så søt

Ingen vet helt sikkert om han var profet

At man har rett til å tro er noe alle vet

En må synge "livssynsnøytrale" litt fort da, men det går fint:)

Hahahaha😅😅

Anonymous poster hash: 7a294...db4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...