Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Hvordan er formen? Går dere tiden ut tror dere? Hva venter dere? 30 november har jeg termin og venter ei jente. Formen er ok. Sover dårlig og har vondt i bekkenet. Hun ligger ned alt og er i følge jm stornog klar. Par uker tror jm. Anonymous poster hash: 0dbe6...47a
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har termin 7. November! 😊 Er utrolig sliten nå, litt uggen og veldig klar for å hilse på jenta mi. Har en følelse av at hun kommer litt før, mye fordi jeg er så sliten og rar. Føler noe har forandret seg siste uken som har vært, håper det er at hun gjør seg klar 😊 Anonymous poster hash: 9dc68...383
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har termin 9.november, men er veldig klar allerede nå. Huff, syns det er tidlig å begynne å bli utålmodig allerede.. Bekkenet er vondt, jeg sover dårlig og har ekstrem halsbrann. Gleder meg til å bli ferdig Anonymous poster hash: 903b7...c43
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Ååå, selvom det er slitsomt og dere blir fryktelig lei på slutten, så husk å nyt det!! Nyt sparkene og den fine magen. Håper dere får en strålende fødselsopplevelse, og lykke til😊 Hilsen 3 barnsmor (som har fått beskjed om at det er stopp 😉) Anonymous poster hash: 7e947...dd3
Lurifaxa Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 Termin 3.november. Begynner å bli veldig klar! Formen er kjempe fin, føler meg sprek og "rask", enda jeg har lagt på meg nesten 30kg. Gikk en uke over med elstemann, så gjør kanskje det nå også? Har ingen tegn på at noe er i gjære enda i allefall.
skinnfilla Skrevet 27. oktober 2015 #6 Skrevet 27. oktober 2015 Har termin 11. Nov, formen er sliten. Maserier, kynnere ved minste bevegelse... Gleder meg sinnsykt til baby kommer! Håper ho snart finner veien😊 Det rare er at jeg ikke gruer meg det grann til fødselen! Skal bli nydelig å få det overstått😊 Jente nr 3
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #7 Skrevet 27. oktober 2015 Du får lese bloggen til Rannveig Heitann, hun har termin i november Anonymous poster hash: 48fd7...2cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå