Gå til innhold

Noen som husker hva denne serien heter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og vesla har mimret litt i dag om barnetv hun så da hun var liten (hun er 8). En av mine favoritter fra den gangen, var en serie som handlet om tre fugler. De hadde barnestemmer, og jeg tror de bodde i en barnehage/på en skole. Så snek de seg ut når barna hadde gått hjem og reddet andre ut av ulike situasjoner. Noen som vet hvilken serie jeg mener og husker hva den heter? 

Anonymous poster hash: 5159f...865
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og vesla har mimret litt i dag om barnetv hun så da hun var liten (hun er 8). En av mine favoritter fra den gangen, var en serie som handlet om tre fugler. De hadde barnestemmer, og jeg tror de bodde i en barnehage/på en skole. Så snek de seg ut når barna hadde gått hjem og reddet andre ut av ulike situasjoner. Noen som vet hvilken serie jeg mener og husker hva den heter?

Fugleveien 3?

Anonymous poster hash: 76027...0f0

Skrevet

Nei, men det er de samme barnestemmene.... kanskje det ikke var fugler, men hamstere eller et annet slags dyr som bodde på den skolen/barnehagen? Jeg blir gaaaal av å ikke huske... :S

Gjest ♡perla
Skrevet

Det er supertrioen 😃 en andunge, en skilpadde og et hamster

Skrevet

Supertrio ? Et marsvin, andunge og husker ikke siste dyret.

Skrevet

"Alarm! Det er noen som ringer. En alvorlig sak..." Er det den? Det er supertrioen j ihvertfall. De synger falskt iallefall 😂😂

Anonymous poster hash: cba7f...60c

Skrevet

Supertrioen var det! Tusen takk! :) 

Skrevet

Supertrioen var det! Tusen takk! :)  Anonymous poster hash: 5159f...865

Oj, går det an som voksen å ha den serien som favoritt?! Jeg synes det er helt skrekkelig. Som en annen over her nevner, de synger falskt, sangen er dessuten enerverende og handlingen kjedelig. Det er bra vi liker forskjellige ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...