Gå til innhold

Hvor lang vei har du til jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når må du dra hjemmefra om morgenen?

Hvor lang tid tar det å kjøre?

Anonymous poster hash: 34384...9f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg 30 min fra jeg går ut av døren til jeg er inne av døren på jobb. Inkludert litt venting på trikken.

Forrige jobbreisevei tok ca 1 time en vei.

Anonymous poster hash: cb2af...918

Skrevet

1 time fra dør til dør.

Anonymous poster hash: 9db1f...ea1
Skrevet

Nå 45 min, 1t og 10 min etter jul

Anonymous poster hash: 4fdab...cf1

Skrevet

15min med bil.

Anonymous poster hash: dedca...c38

Skrevet

Totalt 50 minutter når jeg skal levere i bhg. Det er litt omvei. Og så må jeg parkere langt fra jobb og gå 10-15 min. Hvis jeg ikke skal i bhg og kan parkere ved jobb tar det ti minutter.

Skrevet

16 min å gå. 10 min å kjøre. (Kan gå en snarvei gjennom et svært idyllisk turområde).

Mannen går samme vei og har 10 min å gå til jobb. Barnehagen er rett ved mannens jobb.

Er temmelig fornøyd med tingenes tilstand. 😊

Anonymous poster hash: b2f85...08c

Skrevet

4 km.

Tar ikke mange minuttene, ikke noe kø her jeg bor.

Anonymous poster hash: 30d69...8f6

Skrevet

4 km. å gå, 6 km. å kjøre. Tar bussen så tar bussen 07.30 og begynner klokken 8

Anonymous poster hash: 861d6...7c4
Skrevet

Starter på jobb 08, vi drar hjemmefra 07.55.

Min jobb er 1,3 fra huset, så mannen slipper meg av der. Så er det 200 meter til barnehagen hvor han slipper av barna...før han kjører 300 meter til, til sin arbeidsplass.

Luksus. :)

Anonymous poster hash: 8c8fb...2fe

Skrevet

En time fra barnehage til jobb... Alt for langt!

Hva gjør dere andre som har lang reisevei om noe skulle skje i barnehagen/et av barna skulle bli syke? Føler meg alt for langt unna.

Anonymous poster hash: 8a649...954

Skrevet

7min med bil. Drar kl 0735. Begynner 0745. Har barn i skolealder som selv går til skolen. De går kl. 0815, skolen begynner 0830.

Anonymous poster hash: ae8f9...758

Skrevet

Min jobb er 1,3 fra huset, så mannen slipper meg av der. Så er det 200 meter til barnehagen hvor han slipper av barna...før han kjører 300 meter til, til sin arbeidsplass.

Luksus. :)Anonymous poster hash: 8c8fb...2fe

Altså, jobben min er 1,3 KM fra huset vårt. ;)

Skrevet

Luksus. :)

Hvorfor kjører dere?!?

Skrevet

Ren kjøretid er ca 20-25 minutter, inkl levering og gangtid så er det veldig greit å ha 35 minutter. Skal jeg rekke en kopp kaffe før 1. time, så er 45 minutter fra vi går ut døra det ideelle.

Anonymous poster hash: ebcb7...d7e

Skrevet

10 km. Bruker 28 min med sykkel (el-sykkel)

Anonymous poster hash: 83499...a59

Skrevet

En time fra barnehage til jobb... Alt for langt!

Hva gjør dere andre som har lang reisevei om noe skulle skje i barnehagen/et av barna skulle bli syke? Føler meg alt for langt unna.

Anonymous poster hash: 8a649...954

Drar i barnehagen å henter ungen. Det er jo ikke mye annet å gjøre.

Anonymous poster hash: cb2af...918

Skrevet

4 min å gå :D heldig

Anonymous poster hash: 3cc45...61a

Skrevet

200 meter til barnehagen og 3 km til jobben. Hvis leveringen går kjapt så tar det 15 minutter fra jeg låser døren til jeg er på kontoret.

Anonymous poster hash: eadf1...46a
Skrevet

Må dra 6.30. Tar 1.5 time ca fra jeg går hjemmefra til jeg er ferdig påkledd på jobben.

Bruker kollektiv dessverre. Hadde tatt 20 min med bil til jobb. Hjem hadde jeg brukt 1,5 time med bil pga kø. Bruker også 1,5 time med kollektiv. Men mye av tiden går til bytting fra buss til bane til tog.

Anonymous poster hash: f3591...a10

Skrevet

55min en vei med buss ZzZZz. Har ikke førerkort, bor 11km fra jobb. Fikk av å til sitte på med ei jeg jobbet med før hun sluttet, da tok det 15min.

Skrevet

Bruker 4 - 5 min når jeg kjører,og 15 - 20 min når jeg går. Går hjemmefra alt mellom 06.50 og 08.50, kommer an på hvilken vakt jeg har

Anonymous poster hash: 383cd...c34
Skrevet

7 km, 20 min til jobb med sykkel, 25 min hvis jeg tar t-banen (inkl. gangtid).

Anonymous poster hash: 6752b...f4a

Skrevet

4 mil til jobb. Må ut døra kl 0700 de dagene jeg starter 0800.  Bhg ligger 1 mil hjemmefra på vei til jobb. Beregner 40 min i ren kjøring (legger inn et ekstra 5 min pga rutebussen og farlige veier), 10 min på levering i bhg og 10 min på å skifte til arbeidtøy og å være klar til rapport.

Anonymous poster hash: 0d74f...847

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...