Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 ? Anonymous poster hash: a8ab9...7eb
Marriet Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Han anser seg selv som veldig flink, mens han anser meg som sånn middels. Han påstår at han gir meg komplimenter flere ganger om dagen, mens jeg ikke gjør det. Han glemmer hvor ofte jeg sier jeg synes han er deilig, at jeg er glad han og synes han er en fryd å bo sammen med. Et kompliment for han er "du er så flink" og det sier han som han selv sier flere ganger om dagen
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Min mann gir meg komplimenter daglig, det er veldig koselig. Jeg selv er vell heller dårlig på å gi han komplimenter selv om han fortjener det veldig, det må jeg bli bedre på Takk for at du laget denne tråden Anonymous poster hash: b91c4...c8c
Mamma_til_2 Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Jeg får det flere ganger daglig det er alt fra hvor sexy jeg er til hvor flink jeg er og få husets gjøremål gjort. Endret 26. oktober 2015 av Mamma_til_2
TPK Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Skikkelig dårlig. I helga sa han at jeg har fine øyenbryn, og toppet det med å slenge på at det var ganske ekkelt med den kvisa jeg har ved siden av. Skikkelig sjarmør altså!
Gemini77 Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 Veldig flink.. Til det ekstreme. Han tilber grunnen jeg går på og det kommer tydelig frem. Jeg har fått betydelig bedre selvtillit etter at jeg møtte mannen min.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Æh... Komplimenter er ikke helt hans greie, for å si det sånn. Anonymous poster hash: b5e91...2d1
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 Kompliment hva er det.. Jeg har vært flink lenge, men det går hus forbi så er vel kommet til et punkt der det ikke er noe hyggelig å gi lengre fordi han sier at han ikke ser poenget i å få det, så derfor ser han ikke at jeg trenger å få det heller.. Anonymous poster hash: 2d3cd...e2b
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 Midt på treet. Men jeg har ikke så mye krav når det kommer til det, trenger ikke å høre det hele tiden. Viktigere at han viser det med kyss, kjærtegn og kos. Han trenger ikke fortelle at jeg er fin hele tiden for at jeg skal føle meg bra. Syns de komplimentene som handler om andre ting enn utseendet er best. Her om dagen tok han på gravidmagen min, jeg sa at det er rart at jenta hans ligger der inne! Da sa han at han tar på jenta si nå. Det syns jeg var koselig ☺️❤️ Anonymous poster hash: 7edf2...319
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #10 Skrevet 26. oktober 2015 For flink! Luksusproblem, jeg vet, men jeg er så dårlig på å ta imot... Har blitt bedre etter mange år med mange komplimenter daglig, men ja... Anonymous poster hash: d3142...958
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #11 Skrevet 26. oktober 2015 Ganske dårlig egentlig. Men jeg er heldig å har herlige venner og kollegaer som er rause med det så regner med at jeg ikke er så verst å se på eller å være rundt 😁😁 Anonymous poster hash: f21f7...abf
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #12 Skrevet 26. oktober 2015 Hver dag ❤ Jeg tror det er viktig for han at jeg vet hvor glad han er i meg og hvor nydelig han synes jeg er, så han forteller meg det hver dag på forskjellige måter Noen ganger er det hvor deilig jeg er, andre ganger hvor søt jeg er, og om jeg gjør noe er jeg alltid flink og sånt Jeg tviler ikke et sekund på han❤ Jeg har en dårlig oppvekst og endel dårlige erfaringer, og derfor sliter jeg med slike ting, men han har snudd meg helt og jeg har blitt ganske flink til å ta i mot, og gi komplimenter! Jeg er veldig forelsket og glad!❤ Anonymous poster hash: 4b4f7...7c2
Hønemor30 Skrevet 26. oktober 2015 #13 Skrevet 26. oktober 2015 Han er flink. Komplimenter både om utseende,personlighet og andre ting. Jeg prøver å være god på det tilbake ❤
Daquiry Skrevet 26. oktober 2015 #14 Skrevet 26. oktober 2015 Superflink!! Får komplimenter hver dag ❤️❤️
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #15 Skrevet 26. oktober 2015 Mannen min gjennom 20 år er kjempeflink med komplimenter, dvs han slenger det ikke rundt seg. Jeg syns det er noe nedlatende med å skulle kommentere, spesielt utseende, men også andre ting jeg anser som personlige. Jeg gir ham en del komplimenter fordi han liker det bedre enn meg. Men han er utrolig flink til å skryte av mat og annet som lages til, og vi har derfor takknemlig barn, som vi skryter uhemmet av. Fordi de fortjener det Anonymous poster hash: 7709b...b98
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #16 Skrevet 26. oktober 2015 Han er veldig flink. Både med ord og handling. jeg er skikkelig dårlig på å ta dem til meg da... prøver å jobbe med det. Men det er vanskelig når man ikke selv ser at man har disse kvalitetene, eller har vanskelig for å se selv at man har et pent utseende... Anonymous poster hash: 65967...8a3
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #17 Skrevet 26. oktober 2015 han viser hver dag hvordan han verdsetter meg og samtalene vi har. det er så deilig! sånn har jeg aldri hatt det før, og det gjør at jeg gir han mange komplimenter og viser han ømhet også Anonymous poster hash: 628d2...cf1
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #18 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg får det hele tiden. Men vi har bare vært sammen i 1 mnd. Men han er den av alle mine kjærester, som er desidert flinkest til å gi komplimenter. Anonymous poster hash: 74359...183
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #19 Skrevet 26. oktober 2015 Elendig... Hadde vært godt å få høre at jeg er sexy, deilig osv..... Anonymous poster hash: dfc68...d32
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #20 Skrevet 26. oktober 2015 Får aldri kompliment av mannen min. Ingen nærhet, kjærtegn eller kos heller. Vet ikke om vi overlever.. Anonymous poster hash: 4ba75...248
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå