Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 "Vi må akseptere denne trenden som har kommet til Norge". Greit nok det, men hva gjør dere andre egentlig på halloween? Jeg har ikke enda lært meg det engang!  Og hvor gamle er barna deres?  Anonymous poster hash: e95a8...085
Monajenten Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Vi har ikke noen egen feiring og syns ikke det er like "høytidelig" som nyttårsbukk, men vi har akseptert høytiden, pynter litt i gangen med edderkopper, spindelvev og gresskar, har lykt utenfor døren og en skål med snop til forventningsfulle barn  Barna kler seg ut og storkoser seg med venner De to eldste på straks 9 og 12 ihvertfall, minsten på 2,5 er hjemme med oss
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 I år skal begge i selskap, men i årene tidligere har vi gått runden her i borettslaget. Da blir en av oss voksne med de rundt ca. 1 time, mens den andre er hjemme for å gi ut til de som kommer til oss. I år er jeg hjemme for å gi ut godt til de som kommer Bruker å komme mellom 45-80 stk på døren her Anonymous poster hash: f07fa...cec
skinnfilla Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Vi er ikje hjemme , vi bor litt ensomt og langt mellom naboene . Ingen barn på døra. Så pynting er det lite av. Jeg tar med meg jentene på 5 og 9 på hallovenn-arrangement fra 16-18 , så drar vi til mamma etterpå. Der er det byggefelt og masse unger 🎃 Eldste går knask og knep , minste har lyst til å åpne for alle som banker på😊 Kjører innom oldefar, besteforeldre og en onkel/tante på veien, for å vise kostymene sine.
LivetErEnLek Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Eldste skal ha fest her for klassen sin og yngste skal på fest til en i klassen sin. Full pynting av kjellerstua og inngangspartiet.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 Vi er på Halloween-arrangement på et museum. Anonymous poster hash: 667b7...d41
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg er så frekk at jeg finner fram halloweengodis til barna og meg, slukker alle lys, låser døren og går i kjelleren med de og ser film. I fjor tok jeg kaka! Sendte to av barna ut for å samle inn godis. Slukket lys og låste døren. Da de kom tilbake hadde vi filmkos. Tror jeg gjør det samme i år. Da får barna sin feiring og slipper unna. Vinn-vinn for oss  Anonymous poster hash: 942e2...168
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 Vi skal på Hallo Venn, mye koseligere.  Anonymous poster hash: 39506...486
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 Fest hjemme! 8 voksne, 14 barn (alder 10 mnd til 15 år).  Vi spiser middag (mumiepølser og spaghetti med edderkopper og blodsaus, gele med insekter, monstermuffins og grusomt godteri). Så ser barna på skummel film før vi går ut i mørket for trick or treat.  Huset er pyntet på innsiden og utsiden og kjellerstuen er gjort om til dungeon komplett med jamrende gjenferd.  Her går det med bla 350 meter spindelvev, 200 edderkopper og 3 parkerte lik 😃🎃  Anonymous poster hash: 3fbc6...9c0
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #10 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg er så frekk at jeg finner fram halloweengodis til barna og meg, slukker alle lys, låser døren og går i kjelleren med de og ser film. I fjor tok jeg kaka! Sendte to av barna ut for å samle inn godis. Slukket lys og låste døren. Da de kom tilbake hadde vi filmkos. Tror jeg gjør det samme i år. Da får barna sin feiring og slipper unna. Vinn-vinn for oss  Anonymous poster hash: 942e2...168 Ja det er jeg enig i. Det er frekt  Anonymous poster hash: f07fa...cec
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #11 Skrevet 26. oktober 2015 Vi går på hallo venn. Ungene elsker det!!  Anonymous poster hash: a84a8...242
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå