Gå til innhold

Blodgivere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man ta mange prøver på sykdommer før man gir blod?

Jeg har en bekjent som stadig har nye sexpartnere. Og er blodgiver. Litt skeptisk må jeg si

Anonymous poster hash: 6671b...5bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hiv og hepatitt

Anonymous poster hash: f91ec...580

Skrevet

Man skal fylle ut et skjema for hver gang en er der, og svare ærlig på spørsmålene ang nye sexualpartnere. Og har selv spurt de på blodbanken ang dette og de må bare tro at folk fyller ut det som er sant.

Skrevet

Sånn som hpv og kjønnssykdommer. Smitter ikke det på den måten?

Skrevet

Jeg har en bekjent som stadig har nye sexpartnere. Og er blodgiver. Litt skeptisk må jeg si

Som blodgiver er man pliktig å informere om man har hatt nye seksualpartnere. Da jeg ble blodgiver kom jeg i karantene i seks måneder fordi jeg hadde fått ny partner to måneder tidligere. Dette til tross for at vi hadde brukt kondom og begge var testet sykdomsfri.

Hvis denne personen gir blod flere ganger i året tross stadig nye seksualpartnere, da ville jeg varslet blodbanken om dette faktisk!

Anonymous poster hash: 056a5...6ae

Skrevet

Som blodgiver er man pliktig å informere om man har hatt nye seksualpartnere. Da jeg ble blodgiver kom jeg i karantene i seks måneder fordi jeg hadde fått ny partner to måneder tidligere. Dette til tross for at vi hadde brukt kondom og begge var testet sykdomsfri.

Hvis denne personen gir blod flere ganger i året tross stadig nye seksualpartnere, da ville jeg varslet blodbanken om dette faktisk!

Anonymous poster hash: 056a5...6ae

Veldig enig. Slik skal man virkelig ikke lyve om.

Her skal de liksom hjelpe andre og så kan de gjøre det slik at de heller dør.

Anonymous poster hash: 3b9b3...a72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...