Gå til innhold

Dugnad - bidra hvor mye?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye er det vanlig at dere må bidra med på f eks julemarkeder på skolene?

 

Anonymous poster hash: 8ddf8...a74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du tid eller penger? Her bidrar elevene med å ha med to ting som kan selges på markedet for alt fra 10-50 kroner, og så har ett klassetrinn oppgaven med å organisere det hele og stå for salget.

Skrevet

Har ikke slikt på skolen her.

Enda en ting de mener foreldre bør være med på. Som om det ikke er nok å gjøre allerede. Håper ikke de begynner med det her.



Anonymous poster hash: bff14...af9
Skrevet

Her er det en dag på skolekjøkkenet sammen med ungene.

Skrevet

Ja, gud forby at du må engasjere deg.

Om det var meg du mente. Ser du kanskje at jeg skriver at det er mer enn nok annet å gjøre allerede.

Så jeg engasjerer meg mer enn nok som det er.

 

Har mer enn nok nå.

 

Anonymous poster hash: bff14...af9

Skrevet

Takk for svar , vel her er det da mye. Betale en sum per barn, ta med en matrett , lage ting som skal selges og holde/ stille opp på selve dagen. Skjønner dette er mye og uvanlig da .

 

Anonymous poster hash: 8ddf8...a74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...