Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Hvor mye er det vanlig at dere må bidra med på f eks julemarkeder på skolene? Anonymous poster hash: 8ddf8...a74
sug lut Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Tenker du tid eller penger? Her bidrar elevene med å ha med to ting som kan selges på markedet for alt fra 10-50 kroner, og så har ett klassetrinn oppgaven med å organisere det hele og stå for salget.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Har ikke slikt på skolen her. Enda en ting de mener foreldre bør være med på. Som om det ikke er nok å gjøre allerede. Håper ikke de begynner med det her. Anonymous poster hash: bff14...af9
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Her er det en dag på skolekjøkkenet sammen med ungene.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 Ja, gud forby at du må engasjere deg. Om det var meg du mente. Ser du kanskje at jeg skriver at det er mer enn nok annet å gjøre allerede. Så jeg engasjerer meg mer enn nok som det er. Har mer enn nok nå. Anonymous poster hash: bff14...af9
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Takk for svar , vel her er det da mye. Betale en sum per barn, ta med en matrett , lage ting som skal selges og holde/ stille opp på selve dagen. Skjønner dette er mye og uvanlig da . Anonymous poster hash: 8ddf8...a74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå