Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Har en venninne som jeg blir mer og mer kjent med. Og det jeg ser hos henne, er blitt et stort minus for meg. Hun har et vennepar av seg som nå er gått hver sin vei. Hun har veldig god kjemi med typen til denne venninna si, og er mye sammen med han. Venninnen vet nok ikke så mye om akkurat det. Men denne venninna ringer og betror seg veldig til min venninne, som igjen går videre til eksen hennes og forteller alt. De snakkes nok hver dag, og denne dama tror tydeligvis at hun kan stole på henne og at de er verden beste venner. Hun skriver mye fint til henne på facebook og erklærer stadig at hun ikke hadde greid seg uten henne. Venninnen min sitter sammen med meg og eksen hennes og snakker masse dritt om henne, og hva hun har sagt om forskjellige ting. Hun sladrer om alt videre til oss. Nå er jeg enig i at denne venninna nok ikke er min favoritt heller, men jeg får ærlig talt litt vondt av henne. Hun tror hun har en god venn i min venninne, som igjen sitter og ler og håner henne overfor oss andre. Hva synes dere om sånt? Jeg føler at min venninne er en dårlig person egentlig, og at jeg ikke ønsker å ha så mye kontakt med henne. Kan jo tydeligvis ikke stole på henne.... Har dere sånne "venner"? Anonymous poster hash: 7b328...367
*SommerFrisk* Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Nei. Har ingen sånne venner. De slo jeg opp med da jeg var 13 år. Har dessverre ingen råd.
Gjest Antarctica Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Nei. Har ingen sånne venner. De slo jeg opp med da jeg var 13 år. Har dessverre ingen råd. Kvittet meg også med sånne ganske tidlig. Men syns det må gå an å advare den nyskilte dama mot å si for mye til sin sladrete venninne.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Har en venninne som jeg blir mer og mer kjent med. Og det jeg ser hos henne, er blitt et stort minus for meg. Hun har et vennepar av seg som nå er gått hver sin vei. Hun har veldig god kjemi med typen til denne venninna si, og er mye sammen med han. Venninnen vet nok ikke så mye om akkurat det. Men denne venninna ringer og betror seg veldig til min venninne, som igjen går videre til eksen hennes og forteller alt. De snakkes nok hver dag, og denne dama tror tydeligvis at hun kan stole på henne og at de er verden beste venner. Hun skriver mye fint til henne på facebook og erklærer stadig at hun ikke hadde greid seg uten henne. Venninnen min sitter sammen med meg og eksen hennes og snakker masse dritt om henne, og hva hun har sagt om forskjellige ting. Hun sladrer om alt videre til oss. Nå er jeg enig i at denne venninna nok ikke er min favoritt heller, men jeg får ærlig talt litt vondt av henne. Hun tror hun har en god venn i min venninne, som igjen sitter og ler og håner henne overfor oss andre. Hva synes dere om sånt? Jeg føler at min venninne er en dårlig person egentlig, og at jeg ikke ønsker å ha så mye kontakt med henne. Kan jo tydeligvis ikke stole på henne.... Har dere sånne "venner"? Anonymous poster hash: 7b328...367 Si i hvert fall i fra til venninnen din som blir ført bak lyset av sin såkalte venninne. Anonymous poster hash: f26d8...b4c
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Hvorfor sier du ikke ifra til venninnen din? Jeg har en svigermor som er verdensmester i baksnakking. Jeg sier rett ut at slikt snakk er jeg ikke interessert i å høre på. Anonymous poster hash: 03cfa...231
meg-og-mine Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 hehehe, høres ut som drama til 12årig jenta mi det der - noen ting :-D Der er også fokuset hvor "god, ikke god venn" man er høyt. Det kommer alltids en dag der alle ting kommer frem i lyset ;-)
Gjest Sommerfuggel Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Dette er jo den perfekte anledning til å bli kvitt denne falske venninna di. Kontakt den nyskilte dama, fortell om oppførselen til venninna deres og vips; venninna di blir sur på deg og tar en streikepause i vennskapet deres! Så er du kvitt henne
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 Du er jo medskyldig når du bare sitter det sammen med henne og mannen og hører på uten å si noe!! Anonymous poster hash: 68334...b0a
Gjest Jigglewiggle Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg hadde faktisk sagt hva jeg mente til denne venninna om at jeg ikke er interessert i å høre drittslengingen, jeg hadde også advart den stakkars dama som blir baksnakket så hun kan velge å prate med noen andre i stedet.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #10 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg hadde faktisk sagt hva jeg mente til denne venninna om at jeg ikke er interessert i å høre drittslengingen, jeg hadde også advart den stakkars dama som blir baksnakket så hun kan velge å prate med noen andre i stedet. Dette ville jeg også ha gjort. Ville først fortalt den andre dama, og så din "venninne" hvor du også forteller at du har fortalt hun andre. Som Sommerfuggel i Vinterland sa - da er du kvitt hun som ikke er til å stole på. Og en ting til... når noen sitter og baksnakker andre slik, da er det faktisk helt greit å si fra at det vil du ikke høre på, skal de baksnakke noen så får de gjøre det uten deg. Hun "venninnen" din føler jeg har en skjult agenda og kanskje ønsker seg eksen til hun andre. Noe forteller meg også at de to fortjener hverandre Anonymous poster hash: 69ae1...778
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #11 Skrevet 26. oktober 2015 Altså, venninnen min vet at eksen til denne dama er interessert i henne. Og det er nok gjensidig. Men jeg skjønner ikke at han ikke tenker sitt når hun har en sånn dobbeltmoral! Anonymous poster hash: 7b328...367
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå