Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 For flere år siden begynte jeg å skrive med en mann på nett (stor aldersforskjell). Vi har siden holdt så og si daglig kontakt på snapchat og meldinger. Aldri sex relatert, men ofte går det på utseendet, at den andre er sexy osv. Vi har egentlig delt ganske mye... Nå fant jeg ut at denne mannen har ei dame, og dem har vært sammen i noen år- men de møttes etter vi begynte å ha kontakt. Jeg har ikke mann, men ville blitt veldig skuffet og trist om jeg hadde en som hadde daglig kontakt med en annen. Hva tenker egentlig dere om det? For min del ville det absolutt ikke vært greit, og jeg hadde ingen aning om at han hadde ei anna. Anonymous poster hash: f2aeb...dc5
Gjest Antarctica Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Ser på det som flørting. Om det er utroskap kommer vel an på hva som er avtalen mellom ham og kona.
Luksusdyret Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Det er ihvertfall respektløst. Her er det jo ikke snakk om lett flørting med noen man plutselig traff på byen og har tatt et glass vin med, det her er jo flørting som foregår hver eneste dag over flere år. Dere har sikkert også blitt følelsesmessig tilknyttet til hverandre på en eller annen måte? Som hans dame hadde jeg ikke godtatt det og ville ha følt meg sveket.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Kanskje han bare ser på det som et nærme vennskap? Vet kjæresten hans i såfall om deg? Føler ikke jeg vet nok om dette til å trekke noen konklusjon, men kan jo hende han ikke så på det som flørting i det hele tatt, men bare vennskapelig komplimenter.Synes ikke det i seg selv er noe galt å ha daglig kontakt med venner av annet kjønn når man er i et forhold, men synes at kjæresten da bør vite om denne vennen og at det ikke bør forekomme åpenbar flørting. (Og at det selvsagt ikke bør være følelser involvert.) Anonymous poster hash: 7b850...7f0
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 Flørting ikke utroskap. Hvis det plager kjæresten hans bør han slutte, men hvis hun ikke er sjalu er det ikke noe problem. Anonymous poster hash: d5c1f...4c9
Luksusdyret Skrevet 27. oktober 2015 #6 Skrevet 27. oktober 2015 Flørting ikke utroskap. Hvis det plager kjæresten hans bør han slutte, men hvis hun ikke er sjalu er det ikke noe problem. Anonymous poster hash: d5c1f...4c9 Så man er nødvendigvis sjalu hvis man ikke synes det er greit at mannen kaller andre damer sexy?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #7 Skrevet 27. oktober 2015 Nja, det er vel ikke direkte utroskap. Men hadde jeg vært kjæresten hadde jeg gitt klar beskjed om at det var uaktuelt å holde på sånn med en annen dame. Jeg hadde ikke likt det! Anonymous poster hash: 63e24...bca
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #8 Skrevet 27. oktober 2015 Flørting ikke utroskap. Hvis det plager kjæresten hans bør han slutte, men hvis hun ikke er sjalu er det ikke noe problem. Anonymous poster hash: d5c1f...4c9 Så man er nødvendigvis sjalu hvis man ikke synes det er greit at mannen kaller andre damer sexy? Jeg ser det ikke som bare negativt å være litt sjalu. Det er helt naturlig, men ikke alle bryr seg m sånt i det heletatt og da gjør det jo ikke noe heller. Anonymous poster hash: d5c1f...4c9
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #9 Skrevet 27. oktober 2015 Daglig kontakt med en annen dame, som mannen kaller for sexy osv. Hadde i hvert fall ikke jeg syntes var greit. Kjæresten min kan godt ha kvinnelige venner, men da skal han ikke kalle de sexy osv. Anonymous poster hash: 60075...09d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå